nogen der kender/kan anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2011

MelikkazMoar

ja, som overskriften siger..

er det nogen der kender / kan anbefale en privat dagpleje i holbæk?

jeg kan ikke finde dem på nettet, og er lidt lost

jeg vil have min datter skal i dagpleje, hjemme ved dagplejemoeren.. da det er det jeg har det bedst med og føler mig mest tryk  ved..

Så hvis nogen kan hjælpe mig.. og hvis i ikke kender nogen, ved i så hvordan jeg kan finde frem til dem ?

Diaan.-. Mor Til Melikka på 19uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med denne sætning:

jeg vil have min datter skal i dagpleje, hjemme ved dagplejemoeren.. da det er det jeg har det bedst med og føler mig mest tryk  ved.

Alle dagpleje mødre passer da deres børn hjemme ved dem selv, uanset om det er kommunal eller privat dagpleje.

Anmeld

29. september 2011

MelikkazMoar

2skønnebørn skriver:

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med denne sætning:

jeg vil have min datter skal i dagpleje, hjemme ved dagplejemoeren.. da det er det jeg har det bedst med og føler mig mest tryk  ved.

Alle dagpleje mødre passer da deres børn hjemme ved dem selv, uanset om det er kommunal eller privat dagpleje.

ikke i holbæk åbenbart..

det eneste jeg kan finde er en hvor er der instidiotion..

men under alle omstændigheder, kan jeg ikke finde nogle dagplejemødre lige når jeg kigger..

Anmeld

30. september 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Okay, det vidtste jeg ikke. Så er det måske flere dagplejemødre som er sammen i et fælles hus.

Anmeld

30. september 2011

>>Carina<<

Ved hvert fald der er flere. Min venindes dreng går da i dagpleje her i holbæk og vi snakkede også selv med en men vi valgte hende ikke

Anmeld

30. september 2011

>>Carina<<

Der er fx hende her som startede op for et års tid siden.http://www.katjasdagpleje.dk/index.php?page=6

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

Carina1984 skriver:

Der er fx hende her som startede op for et års tid siden.http://www.katjasdagpleje.dk/index.php?page=6

hvor er det super sødt af dig.. tusind tak

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

2skønnebørn skriver:

Okay, det vidtste jeg ikke. Så er det måske flere dagplejemødre som er sammen i et fælles hus.

ja sådan ser det hvertfald ud på den jemmeside jeg finder frem gang på gang .. og det er ikke lige mig sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.