Littleone footwear

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.
Nogen der ved hvor man kan købe sutsko fra Littleone footwear, har søgt og søgt på nette, men kan intet finde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

GUSO

Anonym skriver:

Hejsa.
Nogen der ved hvor man kan købe sutsko fra Littleone footwear, har søgt og søgt på nette, men kan intet finde?

Hej.. Jeg har købt littleone sutsko i tøj og sko, ellers Bilka vil jeg tro.. Er det ik deres mærke?? Mvh Camilla

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Hej.. Jeg har købt littleone sutsko i tøj og sko, ellers Bilka vil jeg tro.. Er det ik deres mærke?? Mvh Camilla

Så må jeg i Tøj og sko og kigge. Det eneste jeg ved er at mærket er Littleone footwear også er den Farven sølv.

Anmeld

29. september 2011

GUSO

Anonym skriver:

Så må jeg i Tøj og sko og kigge. Det eneste jeg ved er at mærket er Littleone footwear også er den Farven sølv.

Jeps har et par sølv sutsko og de er bare rigtig gode, med velcro, du skal huske at måle inden du køber, de er meget store i str, min pige bruger str m og skal snart op i en L i lilltleone, og i Ecco bruger hun 21/22.. Så husk målebånd..

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Jeps har et par sølv sutsko og de er bare rigtig gode, med velcro, du skal huske at måle inden du køber, de er meget store i str, min pige bruger str m og skal snart op i en L i lilltleone, og i Ecco bruger hun 21/22.. Så husk målebånd..

Jaa det er dem, de er bare så flotte synes jeg. Ved du om de har dem på deres faste sortiment eller er det noget de får engan imellem?

Anmeld

29. september 2011

GUSO

Anonym skriver:

Jaa det er dem, de er bare så flotte synes jeg. Ved du om de har dem på deres faste sortiment eller er det noget de får engan imellem?

Ved det ikke helt, i Svendborg har de ikke ret mange tilbage så måske de er ved at udgå.. Jg leder selv efter et par i str L da de andre er ved at være for små og de er bare rigtig gode, og billige!!

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Ved det ikke helt, i Svendborg har de ikke ret mange tilbage så måske de er ved at udgå.. Jg leder selv efter et par i str L da de andre er ved at være for små og de er bare rigtig gode, og billige!!

Okay, ved du hvad de koster?

Anmeld

29. september 2011

GUSO

Anonym skriver:

Okay, ved du hvad de koster?

De koster 99,95 var inde og kigge så sent som i mandags ;0) men ingen str L ;0(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.