Lidt nyt herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

Strack

Er nød til at fortælle jer at vi nu har fået en DØR man kan LUKKE og LÅSE imellem os og de gamle weeee re så glad!!!
Føler virkelig at jeg endelig har fået klippet navlestrengen!!
Rikke og Allan kom på impulsivt besøg i weekenden og bom bom bom så havde Allan og Lars bakset en væg op med dør og det hele SÅ FEDT

Vi holder bedre på varmen heroppe nu og føler vi kan være i fred uden hele tiden at vide de bare kommer rendende uden at banke på osv.
Vi har selv betalt det hele, var ik meningen men nu gad vi altså ik vente mere... nu mangler vi bare vores badeværelse som ellers skulle ha været færdigt senest til jul... men der er ikke engang et toilet endnu Så det deler vi stadig med de gamle ØV ØV ØV
Glæder mig til det en dag er færdigt!!!

Ellers går det nogenlunde hernede syntes jeg bliver syg konstant for tiden, plejer jeg ellers ik, men mon ik det snart er overstået... lige pt. er vi alle 4 mega snottede og Mia har feber oveni...

Vi har fået 2 katte der skal bo ude i stalden og hjælpe os af med alle de mus og rotter (forhåbentligt) men lige pt er de inde mens de lærer hvor de bor og efter at have haft besøg af dem oppe ved os i 2 dage, må jeg nok desværre konstatere at Mike stadig er allergisk... har tænkt mig at bestille en priktest til dem begge så jeg ved om det er det eller "bare" en forkølelse.. syntes dog han hiver noget efter vejret indtil da får de ik lov at komme herop.. rigtig ærgeligt for de er SÅ søøøde.

Lidt herfra
knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Tina2

Hej Mette, ja få ENDELIG ungerne priktestet, for man ved sgi aldrig.....

Milas kunne jo ikke tåle vores marsvin, så dem kom vi jo af med selvom de jo var ude.... Når jeg tog dem op skulle jeg jo hen og vaske fingre osv inden jeg kunne røre Milas, den holdt sgu ikke i længden.....

Fik dem begge tjekket for kat inden vi fik Julius og der var heldigvis ingenting....

Faktisk tror jeg han har en ret speciel pels (lidt uldret) for Stine var her en dag og hun ville tage allergipille hjemmefra men sagde hun nok kun kunne være her et par timer, men efter ca 3 timer var hun ikke generet overhovedet, selvom hun havde kælet med ham og alt muligt:-) Hun sagde nemlig som det allerførste at hans pels var meget speciel....

Skønt med døren, det må virkelig være en befrielse!!!!!

Knus Tina

Anmeld

27. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Strack skriver:

Er nød til at fortælle jer at vi nu har fået en DØR man kan LUKKE og LÅSE imellem os og de gamle weeee re så glad!!!
Føler virkelig at jeg endelig har fået klippet navlestrengen!!
Rikke og Allan kom på impulsivt besøg i weekenden og bom bom bom så havde Allan og Lars bakset en væg op med dør og det hele SÅ FEDT

Vi holder bedre på varmen heroppe nu og føler vi kan være i fred uden hele tiden at vide de bare kommer rendende uden at banke på osv.
Vi har selv betalt det hele, var ik meningen men nu gad vi altså ik vente mere... nu mangler vi bare vores badeværelse som ellers skulle ha været færdigt senest til jul... men der er ikke engang et toilet endnu Så det deler vi stadig med de gamle ØV ØV ØV
Glæder mig til det en dag er færdigt!!!

Ellers går det nogenlunde hernede syntes jeg bliver syg konstant for tiden, plejer jeg ellers ik, men mon ik det snart er overstået... lige pt. er vi alle 4 mega snottede og Mia har feber oveni...

Vi har fået 2 katte der skal bo ude i stalden og hjælpe os af med alle de mus og rotter (forhåbentligt) men lige pt er de inde mens de lærer hvor de bor og efter at have haft besøg af dem oppe ved os i 2 dage, må jeg nok desværre konstatere at Mike stadig er allergisk... har tænkt mig at bestille en priktest til dem begge så jeg ved om det er det eller "bare" en forkølelse.. syntes dog han hiver noget efter vejret indtil da får de ik lov at komme herop.. rigtig ærgeligt for de er SÅ søøøde.

Lidt herfra
knus Mette

WAUW hvor skønt for jer!!!

Super dejligt. Håber snart badeværelset bliver færdig, så I kan få det overstået

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.