Er nød til at fortælle jer at vi nu har fået en DØR man kan LUKKE og LÅSE imellem os og de gamle weeee re så glad!!!
Føler virkelig at jeg endelig har fået klippet navlestrengen!!
Rikke og Allan kom på impulsivt besøg i weekenden og bom bom bom så havde Allan og Lars bakset en væg op med dør og det hele SÅ FEDT

Vi holder bedre på varmen heroppe nu og føler vi kan være i fred uden hele tiden at vide de bare kommer rendende uden at banke på osv.
Vi har selv betalt det hele, var ik meningen men nu gad vi altså ik vente mere... nu mangler vi bare vores badeværelse som ellers skulle ha været færdigt senest til jul... men der er ikke engang et toilet endnu

Så det deler vi stadig med de gamle ØV ØV ØV
Glæder mig til det en dag er færdigt!!!
Ellers går det nogenlunde hernede syntes jeg bliver syg konstant for tiden, plejer jeg ellers ik, men mon ik det snart er overstået... lige pt. er vi alle 4 mega snottede og Mia har feber oveni...
Vi har fået 2 katte der skal bo ude i stalden og hjælpe os af med alle de mus og rotter (forhåbentligt) men lige pt er de inde mens de lærer hvor de bor og efter at have haft besøg af dem oppe ved os i 2 dage, må jeg nok desværre konstatere at Mike stadig er allergisk... har tænkt mig at bestille en priktest til dem begge så jeg ved om det er det eller "bare" en forkølelse.. syntes dog han hiver noget efter vejret

indtil da får de ik lov at komme herop.. rigtig ærgeligt for de er SÅ søøøde.
Lidt herfra
knus Mette
Anmeld