Pose til regnslag i retrostof søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.082 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2011

132319

Jeg har købt denne skønne sag til 100 kr på loppemarkd (og brugt under 100 kr, på at sætte den i stand! )

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en fin pose i retrostof til at have regnslaget i, jeg synes ligesom ikke at den grimme plastikpose der følger med, passer i stilen
Er her nogen der kan lave sådan en til mig, til en overkommelig pris? Gerne i evt. voksdug, da den så kan tåle lidt vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

rimor

132319 skriver:

Jeg har købt denne skønne sag til 100 kr på loppemarkd (og brugt under 100 kr, på at sætte den i stand! )

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en fin pose i retrostof til at have regnslaget i, jeg synes ligesom ikke at den grimme plastikpose der følger med, passer i stilen
Er her nogen der kan lave sådan en til mig, til en overkommelig pris? Gerne i evt. voksdug, da den så kan tåle lidt vand

hvor er den fin.

Altså jeg kan godt lave en...men voksdug i retrostof er ikke noget jeg har....eller har set....har du selv set noget...

ellers har jeg uglestof i voksdug???

Hvis du er int. så skriv PB

Anmeld

29. september 2011

132319

rimor skriver:

hvor er den fin.

Altså jeg kan godt lave en...men voksdug i retrostof er ikke noget jeg har....eller har set....har du selv set noget...

ellers har jeg uglestof i voksdug???

Hvis du er int. så skriv PB

Hmm ja, jeg så en på TS der selv havde syet den og overvejer at købe den men ville måske gerne se nogle alternativer først

Jeg tænker med blomster, eller noget

Anmeld

29. september 2011

rimor

132319 skriver:

Hmm ja, jeg så en på TS der selv havde syet den og overvejer at købe den men ville måske gerne se nogle alternativer først

Jeg tænker med blomster, eller noget

måske noget Marimekko---stil?

Anmeld

29. september 2011

132319

rimor skriver:

måske noget Marimekko---stil?

Hmm, naaarj heller ikke rigtig...

Du kan lige se den på TS, noget i den stil:

http://www.trendsales.dk/listings/voss-kids-taske-til-regnslagmyggenet-til-barnevognklapvogn/22931687?pn=1&track=6&rt=ssr&road=sort_gallery&search=voss+kids&status=1 

Anmeld

29. september 2011

rimor

132319 skriver:

Hmm, naaarj heller ikke rigtig...

Du kan lige se den på TS, noget i den stil:

http://www.trendsales.dk/listings/voss-kids-taske-til-regnslagmyggenet-til-barnevognklapvogn/22931687?pn=1&track=6&rt=ssr&road=sort_gallery&search=voss+kids&status=1 

skriver lige PB til dig

Anmeld

29. september 2011

132319

Luk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.