Dåbskage - dessert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Muttitil1+1

Hej piger

Jeg var lige ved bageren i dag for at høre hvad de tager for en dåbskage - og jeg må indrømme at jeg var ved at falde bagover! Jeg skal give 1600kr. for en kage til 45 personer - det synes jeg lyder helt vildt!

Hvad plejer I at tage for det? Og er der nogen der har mulighed for at lave det? Jeg bor i Esbjerg og barnedåben er i starten af november

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

henh01

synes det plejer at være alt fra 15-30 kr per kuvert. Held og lykke i jagten på en kage Jeg gav 500 kr for en kage til 40 mennesker da min søn skulle døbes.

Anmeld

29. september 2011

Muttitil1+1

henh01 skriver:

synes det plejer at være alt fra 15-30 kr per kuvert. Held og lykke i jagten på en kage Jeg gav 500 kr for en kage til 40 mennesker da min søn skulle døbes.

Ja, den pris du har givet lyder også mere rimelig Håber jeg finder det lidt billigere end 35 kr. pr. kuvert - det er jo dyrt nok i forvejen at holde dåb

Anmeld

29. september 2011

Nadia&Daniel

NadiaSK skriver:

Hej piger

Jeg var lige ved bageren i dag for at høre hvad de tager for en dåbskage - og jeg må indrømme at jeg var ved at falde bagover! Jeg skal give 1600kr. for en kage til 45 personer - det synes jeg lyder helt vildt!

Hvad plejer I at tage for det? Og er der nogen der har mulighed for at lave det? Jeg bor i Esbjerg og barnedåben er i starten af november

Jeg gav 400.- for en babyshower-kage til 20 personer (dog var meget kage, da vi alle 20 havde fået okay store stykker, var der over en halv kage endnu).. Det var en herinde fra..

Anmeld

29. september 2011

Muttitil1+1

Nadia&Daniel skriver:

Jeg gav 400.- for en babyshower-kage til 20 personer (dog var meget kage, da vi alle 20 havde fået okay store stykker, var der over en halv kage endnu).. Det var en herinde fra..

Tak for svar Det lyder også rimeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.