allergi piller.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2011

NJN

Jeg tager allergi piller, fordi jeg ikke kan tåle støv.. Og dem bliver jeg nød til at tage, ellers bliver jeg angrabet helt voldsomt af nys, kløende øjne og hals o.s.v..

I indlægssedlen står der. Gravid: Kan om nødvendigt anvendes.

Og jeg mener jo det er nødvendigt at tage dem, da det ellers bliver et helvede for mig..

Ville i tage dem når der står sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

M (:

Jeg ville snakke med min læge, om der evt. findes nogle andre på markedet, som er bedre at tage under graviditet. Hvis ikke, og du finder det strengt nødvendigt, ville jeg tage den mindst mulige dosis, der var i stand til at forebygge symptomerne. (:

Anmeld

29. september 2011

Dinsen

Jeg ville tage en snak med lægen for at være på den sikre side... Men du ska self. også have det godt :-)

Anmeld

29. september 2011

Turtles

NJN skriver:

Jeg tager allergi piller, fordi jeg ikke kan tåle støv.. Og dem bliver jeg nød til at tage, ellers bliver jeg angrabet helt voldsomt af nys, kløende øjne og hals o.s.v..

I indlægssedlen står der. Gravid: Kan om nødvendigt anvendes.

Og jeg mener jo det er nødvendigt at tage dem, da det ellers bliver et helvede for mig..

Ville i tage dem når der står sådan??

Som tidligere skrevet ville jeg kontakte lægen og høre om evt. et andet mærke som må tages imens man er gravid.

Jeg lider selv af allergi dog mod dyr og hø feber og de piller jeg kan tage når det blir nødvendigt måtte jeg godt tage imens jeg var gravid

SÅ mon ikke der er nogle til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.