Så kom vores guldklump endelig!
Søndag den 4.9 skulle jeg ind og ha sat ballonkater op, da jeg var gået 11 dage over tid. Da jeg ringede til FG kl. 18 (som aftalt) havde de travlt og jeg skulle ringe igen mandag kl. 18. Men søndag morgen havde jeg fået tegnblødning og havde svag murren hele dagen. Natten til mandag begyndte murren at blive kraftiger (men ikke noget jeg var utryk ved) Jeg lå hele mandagen i sengen og halv sov. Jeg ringede så til FG kl. 18 og aftalte at vi skulle komme derind kl. 19.
Kl. 19.15 bliver jeg så undersøgt af en JM (de har allerede ringet efter en læge der skal ligge ballonkater på mig) Jeg er så 2 cm. åben og de beslutter sig for at prikke vandet istedet for at der skal komme mere gang i mine veer. Og det skal jeg lige love for at der gjorde.
JM prikkede vandet kl. 19.50 og så fik jeg veer uafbrudt (så slemt at de ikke kan fange baby´s hjertelyd med bæltet) så JM sørger om jeg ikke nok vil tage imod en rygmarvsbedøvelse. JO TAK, meget gerne!! Narkoselægen kommer kl. 22.45 og ligger den på mig. Og så kan jeg ikke mærke noget som helst, så jeg ligger og snakker som om ingen ting er ved at ske. kl. 24.00 er der JM skifte og den ny JM undersøger mig jeg er 7 cm. åben og vi bliver enige om at vi skal vile os lidt. Da klokken er halv 5 vågner jeg og kigger forvirret på uret (kan ikke helt forstå at klokken er så mange) Hun undersøger mig igen og jeg er fuld åben. Jeg kan stadig ikke mærke mine veer så de skruer ned for bedøvelsen og gir mig ve drop.
Klokken 05.44 jeg prinsessen født 54 cm. og 3830g.
Freja 14 dage gammel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld