føler i jer sikre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg synes man går og frygter man mister ens lille guldklump.
Har læst en masse om spontan abort, og sådan. og jeg synes ikke jeg kan slappe ordentlig af, og nyde min gravidtet, før jeg når de 12. uger, hvor man skulle kunne føle sig "sikker".

Dette er min første graviditet, og det skete heldigvis i første forsøg, men jeg frygter hele tiden at miste det .. er 8+0 henne.

Andre der har det på samme måde? og hvornår føler i jer sikre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Camillee

Hej.
jeg føler mig ikke sikker men er heller ikke nervøs,
men selvfølgelig sidder den i baghovedet at hvis nu ... men så længe jeg ikke får/har ondt eller bløder, prøver jeg ikke at tænke over det,

Vi (jeg) har set hjerter blink to gange i uge 6+0 ( kun mig ) og igår i uge 8+6, og splinten vokser som den skal

men under min føste graviditet havde jeg slet ikke de tanker og fortalte det til hele verden med det samme (:

... har du nogen grud til at være nervøs? mener om du har ondt?
har i overvejet en tryghedsscanning?

Anmeld

30. september 2011

Ann Christina

Jeg er også konstant usikker og nervøs. Jeg har ikke haft ondt, har ikke blødt og i det hele taget må man jo formode, at den lille purk har det godt derinde... MEN alligevel er jeg SÅ bange for at miste! Jeg er 5+5, så det er endnu meget tidligt - tænker også, at når bare jeg når de 12 uger, så skal alt nok gå  Men jeg vil vædde med, at når jeg så når de 12 uger, så er der noget andet jeg vil bekymre mig om - er generelt meget tænkende og bekymret af natur

Men jeg prøver bare at tænke positivt, og tro på at det nok skal gå godt -  - der er vel ikke andet man kan gøre???

Anmeld

30. september 2011

nattergalen

Ihh sådan har jeg det tildels også.. Nogen gange kører det i hovedet, og kan jeg mærke der sker noget dernede bliver jeg bekymret, men meningen er jo at der skal ske noget .. 

Tror det er en del af udviklingen at man skal være lidt bekymret.. 
Vi skal også til tryghedsscanning på fredag om en uge så vi/jeg kan få lidt ro på.. Håber så meget der er et lille hjerte der blinker.. er 6+0 i dag, og ser også frem til de famøse 12+

Så jo kender absolut dine følelser og tanker..  

Anmeld

30. september 2011

Kruse90

Jeg er faktisk ikke så nervøs. Vi har set guldgrynet to gange og alt har været i skønneste orden
Jeg tror på at det hele nok skal gå

Anmeld

1. oktober 2011

sofiell89

Jeg er stadig meget nervøs. Har mistet før. men så spiren i onsdags 6+0, og hjertet banker derud af. skal se den igen d. 12 - glæder mig Så det er med blandede følelser - jeg er både nervøs og føler mig sikker. Vi er i hvert fald så småt begyndt at sige det til familien efter vi så .. Så længe jeg ikke har ondt og ikke bløder så må det jo gå fint dernede.. Men indrømmer gerne at jeg nogle gange lige hiver ud i trussen for at se om jeg bløder, hvis jeg føler mig lidt "fugtig" dernede ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.