opdate-Viborg Kommune! - Rend mig!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
0 svar
0 synes godt om
29. september 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Så har jeg været på kommunden brugte 3 kvarter. suk

Men, men... lidt godt nyt er der!

Hun kunne godt se at der var tale om en fejl, men så opdagede hun at det er fordi jeg har fået udbetalt 6. ferieuge, både 2010 og 2011. Erko, det tæller med i indkomst.
Jeg siger så, at det da er skide uretfærdig da jeg netop ikke kunne afholde den 6. ferieuge da jeg så ville få for meget fravær i min praktik under uddannelse.
Hun er så ærlig at sige at det tager boligsikringen ikke hensyn til. Og kan sagtens følge mig i at jeg da self ikke har afholdt den i hensyn til at ku bruge flere penge, men det bider desværre sig selv i halen
Hun siger så: Skal jeg dele den op for dig, så du stadig får noget. selvfølgelig må hun da det. Jeg vælger så at det kun skal gå udover de næste 3 måneder.
Jeg oplyser at jeg fra lørdag ska gå på understøttelse og dermed bliver endnu en ændring, hun er så sød at hun går helt i bunden med det og kan fortælle at min understøttelse endelig kommer til at svare til en fuld kontanthjælp.. ENDELIG!!!! weee... -Håber det forbliver korrekt.!
Så nu får jeg alligevel lige under 2000 udbetalt til boligsikring de næste 3 måneder- så kan jeg jo så bare vente svar fra det med en øko-plads til dp'en.

Og en sidste ting- nu får jeg sq nok alle mine papire som jeg skal bruge til at finde ud af om jeg kan lave en sag mod kommunen.. Så spænende

Men tak for jeres støttende svar.. Håber det hele falder på plads nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.