Ang. igangsættelse i region midt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Levi&LilysMor

Jeg har netop fået at vide af en som har været til jordemoder at fra d. 1. oktober bliver igangsættelse ændret til 41+3 i region midt?

Er der andre der har hørt dette??,

for sidste uge da jeg var til jordemoder fik jeg intet at vide, men kan jo selvfølgelig være jeg gør i næste uge, hvis det er trådt i kraft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

afrobabies

Oktoberbaby11 skriver:

Jeg har netop fået at vide af en som har været til jordemoder at fra d. 1. oktober bliver igangsættelse ændret til 41+3 i region midt?

for sidste uge da jeg var til jordemoder fik jeg intet at vide, men kan jo selvfølgelig være jeg gør i næste uge, hvis det er trådt i kraft..

Jeg er fra Herning, og efter min viden, så er det stadig 14 dage efter termin, med mindre der er nogle ting, som kan rykke det....

Anmeld

29. september 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

jeg fik at vide at man skal ringe på sygehuset når man er 41+3 for at få tid til samtale om igangsættelse, og at man så bliver sat igang når man er 42+0.. 

men du føder da inden, skal vi ikke bare satse på det hehe?

det er i hvert fald ikke sjovt at gå så lang tid over

Anmeld

29. september 2011

Mira0911

Jeg gik til jordemoder i Silkeborg og fik at vide at jeg måtte gå 10 dage over tid... Fødte i Viborg... 

Anmeld

30. september 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

jeg fik at vide at man skal ringe på sygehuset når man er 41+3 for at få tid til samtale om igangsættelse, og at man så bliver sat igang når man er 42+0.. 

men du føder da inden, skal vi ikke bare satse på det hehe?

det er i hvert fald ikke sjovt at gå så lang tid over

Jo det må vi satse på jeg satser på d. 9/10-11 gør Mikkel hvert fald også hehe han elsker den dato  du skal da også snart igang

Anmeld

30. september 2011

Levi&LilysMor

Mira0911 skriver:

Jeg gik til jordemoder i Silkeborg og fik at vide at jeg måtte gå 10 dage over tid... Fødte i Viborg... 

Okay.. det var ikke fordi der har været noget i din graviditet? for så passer det jo med 41+3

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

Oktoberbaby11 skriver:

Okay.. det var ikke fordi der har været noget i din graviditet? for så passer det jo med 41+3

Der har ikke været noget i min graviditet... Min jordemoder sagde den første gang jeg var til samtale med hende, at det nu hedder 10 dage over tid og trådte i kraft inden jeg nåede min termin... 

Har da læst andre steder at nogle går længere end 10 dage, så det er vidst ikke trådt i kraft alle steder... 

Anmeld

30. september 2011

Levi&LilysMor

Mira0911 skriver:

okay.. lyder underligt når jeg er til jordemoder i viborg, det ligger jo så tæt på hinanden og når det så er på samme sygehus også.. hmm... hvis jeg havde vidst det havde jeg da valgt at have jordemoder i silkeborg

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

Oktoberbaby11 skriver:

okay.. lyder underligt når jeg er til jordemoder i viborg, det ligger jo så tæt på hinanden og når det så er på samme sygehus også.. hmm... hvis jeg havde vidst det havde jeg da valgt at have jordemoder i silkeborg

det kunne da godt lyde som om de ikke er helt enige... 

Anmeld

30. september 2011

Levi&LilysMor

Mira0911 skriver:

det kunne da godt lyde som om de ikke er helt enige... 

ja.. meget.. hmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.