Kæresten siger jeg snorker ekstremt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Nitz - <3 David

Hej tøser..

Jeg er pt. 24+2 Og kæresten er beggyndt at "brokke" sig over at jeg "tager på havet" om natten.. Når jeg vågner er jeg helt tør i hals og gane.. så er ikke i tvivl om, at der nok er noget om det..

Andre der har oplevet at man begynder at snorke? (måske pga. den belastning der er på lunger osv..)

Jeg døjer også lidt med mine ribben.. Der er godt ømmme efter en arbejdsdag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Sujan

Har en bog om graviditet og der står at man efter uge ca. 16 får sarte skimninger og derfor kan begynde at snorke meget..

Så su må fortælle ham at det er babys skyld:-)

Anmeld

29. september 2011

TaAsJu

HE HE er glad for og læse det ikke kun er mig... I sidste graviditet, snorkede jeg en dag så højt jeg selv vågnede ved det.. og er begyndt og snorke meget igen nu... så de kære mænd må bare finde sig i vi larmer lidt...

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Evt. nogle der har nogle fif til at undgå at snorke? Eller bare til at mindske det?
jeg får ret ondt i "halsen" eller ja.. ved ikke hvad det hedder.. Men er ihvertfald helt tør i "næsegangen"

Anmeld

3. oktober 2011

Laura.

Nitz - 24+ skriver:

Hej tøser..

Jeg er pt. 24+2 Og kæresten er beggyndt at "brokke" sig over at jeg "tager på havet" om natten.. Når jeg vågner er jeg helt tør i hals og gane.. så er ikke i tvivl om, at der nok er noget om det..

Andre der har oplevet at man begynder at snorke? (måske pga. den belastning der er på lunger osv..)

Jeg døjer også lidt med mine ribben.. Der er godt ømmme efter en arbejdsdag..

Jeg snorkede også pludselig meget under min graviditet.. desværre for kæresten, boede vi i en ét værelses lejlighed, så han kunne ikke søge tilflugt andre steder.. ... det holder heldigvis op igen, kan du trøste din kæreste med...

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Dk Lady skriver:

Jeg snorkede også pludselig meget under min graviditet.. desværre for kæresten, boede vi i en ét værelses lejlighed, så han kunne ikke søge tilflugt andre steder.. ... det holder heldigvis op igen, kan du trøste din kæreste med...

Hehe jah så er det ikke nemt får kæresten.. hvis han ikke kan søge tilflugt andre steder
Jeg sagde os til ham at jeg tror det er natte-træning.. så han er vant til at vågne om natten, til når baby kommer..

Anmeld

3. oktober 2011

Laura.

Nitz - 24+ skriver:

Hehe jah så er det ikke nemt får kæresten.. hvis han ikke kan søge tilflugt andre steder
Jeg sagde os til ham at jeg tror det er natte-træning.. så han er vant til at vågne om natten, til når baby kommer..

Hehe.. god træning... han skal jo alligevel vænne sig til det..

Anmeld

3. oktober 2011

Muffinmus

man skal sove på siden

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

MariaE skriver:

man skal sove på siden

Jeg sover stort set altid på siden.. Jeg kan ikke så godt li at ligge på ryggen..

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Dk Lady skriver:

Hehe.. god træning... han skal jo alligevel vænne sig til det..

Ja det er jo lige det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.