Eksem under graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser..

Jeg ved ikk om nogen af jer, har oplevet lign. eksem på halsen og lidt på brystkassen? .. jeg døjede MEGET med det i min første graviditet, men jeg fik noget creme som hjalp rigtigt meget, men denne gang virker det bare slet ikke :-( og nu er begyndt og "vokse" videre ned på skulderne og arme .. Og det klør bare !! har prøvet decubal og noget mildt creme, men det er simplethen bare håbløst denne gang :/ ..

HÅBER HÅBER virkelig I kan hjælpe mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

LeneKE

Jeg har fået noget på mit håndled, men lægen ville ikke give mig noget mod det, for der var åbenbart hormoner i... og det klør bare af h til  Så hun sagde at jeg skulle smøre det med fugtighedscreme - jeg synes bare desværre ikke rigtig det hjælper....

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

LeneKE skriver:

Jeg har fået noget på mit håndled, men lægen ville ikke give mig noget mod det, for der var åbenbart hormoner i... og det klør bare af h til  Så hun sagde at jeg skulle smøre det med fugtighedscreme - jeg synes bare desværre ikke rigtig det hjælper....

ØV!! kan lægen ikke bare give dig noget som ikke har hormoner i? som du skal klare over en længere periode..

Anmeld

29. september 2011

LeneKE

Anonym skriver:

ØV!! kan lægen ikke bare give dig noget som ikke har hormoner i? som du skal klare over en længere periode..

Jo det håber jeg - jeg skal derover igen nu her, så må jeg lige skrue bissen på  Kan ikke lige overskue hvis jeg skal vente til jeg har født og er færdig med at amme og alt det før jeg kan få gjort noget ved det  

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

LeneKE skriver:

Jo det håber jeg - jeg skal derover igen nu her, så må jeg lige skrue bissen på  Kan ikke lige overskue hvis jeg skal vente til jeg har født og er færdig med at amme og alt det før jeg kan få gjort noget ved det  

Forstår dig udmærket godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.