Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
ja min datter har været så sød at sidde og sutte på en riskiks og derefter smurt sofaen ind i det, og jeg kan ikke få det af med varm vand og ajax, nogle råd ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zilke's mor <3 skriver: Hej. ja min datter har været så sød at sidde og sutte på en riskiks og derefter smurt sofaen ind i det, og jeg kan ikke få det af med varm vand og ajax, nogle råd ?
Er det en sofa af stof? For så kunne du prøve med Vanish pletfjerner. Det er sådan en spray
Lad det tørre.. gnid forsigtigt med en svamp/klud og støvsugeren i den anden hånd Ellers er det i krig med finger-arbejdet og en nål f.eks.. Meget varmt vand og en svamp måske ?
Amandas-mor skriver: Er det en sofa af stof? For så kunne du prøve med Vanish pletfjerner. Det er sådan en spray
det må jeg prøve
Bshizzle skriver: Lad det tørre.. gnid forsigtigt med en svamp/klud og støvsugeren i den anden hånd Ellers er det i krig med finger-arbejdet og en nål f.eks.. Meget varmt vand og en svamp måske ?
har prøvet med en svamp og det er simpelthen ikke nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128