Hej piger
Ja jeg er endnu ikke sikker på, om jeg ender i den rigtige tråd, men sagen er den, at jeg er gravid (w000h000) og indtil videre med termin den 27. marts. Og så tænker jeg naturligvis, at jeg nok ikke føder i marts... eller... det vil tiden vise.
Så håber det er ok, jeg melder mig herinde...
Lidt om mig selv: 29 år, første barn, enorm spændt, lidt nervøs, men vigtigst af alt UTROLIG lykkelig. 
Det var utrolig stort at teste positiv, men samtidig også lidt skræmmende. Men efter blodprøver, start af vandrejournal, flere blodprøver og en NF scanning med fint billede som minde, ja så er det blevet utrolig virkeligt. Maven viser sig stille og roligt, jeg har ikke haft de store gener, så alt i alt håber jeg på en rigtig dejlig og behagelig graviditet. Mit eneste "men" er dog at skulle føde på Hvidovre. Har kun været derude 2 gange, og begge gange var deres IT, lokaler og personale lidt noget rod. Men der er god tid til at få det forbedret
Men indtil da, HVOR ER DET FEDT AT VÆRE GRAVID, og håber selvfølgelig I bærer over med mig, at jeg skriver i marts, selvom terminen er sat til 27. marts - og nok ender med fødsel i april.
/Babyliciously