Ny i klassen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Cindy

Hej piger  

Ja jeg er endnu ikke sikker på, om jeg ender i den rigtige tråd, men sagen er den, at jeg er gravid (w000h000) og indtil videre med termin den 27. marts. Og så tænker jeg naturligvis, at jeg nok ikke føder i marts... eller... det vil tiden vise. Så håber det er ok, jeg melder mig herinde...

Lidt om mig selv: 29 år, første barn, enorm spændt, lidt nervøs, men vigtigst af alt UTROLIG lykkelig.

Det var utrolig stort at teste positiv, men samtidig også lidt skræmmende. Men efter blodprøver, start af vandrejournal, flere blodprøver og en NF scanning med fint billede som minde, ja så er det blevet utrolig virkeligt. Maven viser sig stille og roligt, jeg har ikke haft de store gener, så alt i alt håber jeg på en rigtig dejlig og behagelig graviditet. Mit eneste "men" er dog at skulle føde på Hvidovre. Har kun været derude 2 gange, og begge gange var deres IT, lokaler og personale lidt noget rod. Men der er god tid til at få det forbedret  

Men indtil da, HVOR ER DET FEDT AT VÆRE GRAVID, og håber selvfølgelig I bærer over med mig, at jeg skriver i marts, selvom terminen er sat til 27. marts - og nok ender med fødsel i april.

/Babyliciously

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Silja&Noam

Stort tillykke det er din termin der tæller for hvilken gruppe du hører til, ik hvornår du måske føder så velkommen til

Anmeld

30. september 2011

<3

Ja velkommen til! Min termin er 1.marts og min første kom 9 dage før termin så regner bestemt ikke med at gå ind i marts og faktisk heller ikke nogen af lægerne Så du er endt det rigtige sted.

Lidt om mig, 36 år og med nr. 2 i maven Skal føde denne gang på Riget, sidste gang på Hvidovre - super god oplevelse Så det med IT rod er nok tilfældigt

Ligenu glæder jeg mig til MD d.10!

Kh Kirsten

Anmeld

3. oktober 2011

Giraffen

Cindy skriver:

Hej piger  

Ja jeg er endnu ikke sikker på, om jeg ender i den rigtige tråd, men sagen er den, at jeg er gravid (w000h000) og indtil videre med termin den 27. marts. Og så tænker jeg naturligvis, at jeg nok ikke føder i marts... eller... det vil tiden vise. Så håber det er ok, jeg melder mig herinde...

Lidt om mig selv: 29 år, første barn, enorm spændt, lidt nervøs, men vigtigst af alt UTROLIG lykkelig.

Det var utrolig stort at teste positiv, men samtidig også lidt skræmmende. Men efter blodprøver, start af vandrejournal, flere blodprøver og en NF scanning med fint billede som minde, ja så er det blevet utrolig virkeligt. Maven viser sig stille og roligt, jeg har ikke haft de store gener, så alt i alt håber jeg på en rigtig dejlig og behagelig graviditet. Mit eneste "men" er dog at skulle føde på Hvidovre. Har kun været derude 2 gange, og begge gange var deres IT, lokaler og personale lidt noget rod. Men der er god tid til at få det forbedret  

Men indtil da, HVOR ER DET FEDT AT VÆRE GRAVID, og håber selvfølgelig I bærer over med mig, at jeg skriver i marts, selvom terminen er sat til 27. marts - og nok ender med fødsel i april.

/Babyliciously

IIh velkommen til

Jeg har termin 28. marts så det er "endnu" mere sidst i marts end dig jeg tror også jeg går ind i april, men det er jo slet ikke sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.