Er det bare mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. september 2011

lycly

Eller er der bare rigtig rart at være herinde på Baby.dk i øjeblikket? Synes virkelig her er god stemning for tiden! Måske lige bortset fra den debat om ammeforbuddet i Illum (som jeg i øvrigt selv startede :p) 

Men jeg synes bare det er længe siden der har hersket dårlig stemning - som vi jo alle godt ved forekommer herinde engang i mellem! 

Måske den gode stemning også hænger sammen med alle dem der har født på det sidste og ikke mindst dem der er lige op over ! 

Ville egentlig ikke andet end dele min glæde over hvor god stemningen er her

God dag !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Stjernestoev

Jeg er så enig..

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Jeg er fuldstændig enig 

Anmeld

29. september 2011

Isabella_mor

LunaLykke skriver:

Eller er der bare rigtig rart at være herinde på Baby.dk i øjeblikket? Synes virkelig her er god stemning for tiden! Måske lige bortset fra den debat om ammeforbuddet i Illum (som jeg i øvrigt selv startede :p) 

Men jeg synes bare det er længe siden der har hersket dårlig stemning - som vi jo alle godt ved forekommer herinde engang i mellem! 

Måske den gode stemning også hænger sammen med alle dem der har født på det sidste og ikke mindst dem der er lige op over ! 

God dag !

jeg tror også det er fordi at de flestes ældre børn er startet i skole igen TIHI ^_^

ej jeg tror sgu bare det er fordi at vejret er SÅÅÅÅ LÆKKERT helt vildt. så bliver vi jo også i super godt humør af det. og det smitter tydeligvist af herinde.. DEJLIGT AT VÆRE HER ...

Anmeld

29. september 2011

Muhmi

Enig!! Men jeg er vist altid gået direkte udenom alle de øv indlæg, for jeg synes altid her er dejligt at være

Anmeld

29. september 2011

Laura.

LunaLykke skriver:

God dag !

Jep, du har ret. Jeg kan også super godt li` stemningen herinde.. dog synes jeg har er blevet lidt stille for tiden ? Måske det bare er mig...?!

Elsker Baby.dk

Anmeld

29. september 2011

Wimmie

Måske fordi det gode vejr er kommet igen her først på efteråret? 

Jeg bliver da i hvert fald glad af at kigge ud af vinduet i disse dage 

Anmeld

29. september 2011

Mom2012

LunaLykke skriver:

God dag !

Enig! 

Anmeld

30. september 2011

lycly

Wimmie skriver:

Måske fordi det gode vejr er kommet igen her først på efteråret? 

Jeg bliver da i hvert fald glad af at kigge ud af vinduet i disse dage 

Ja, vejret har HELT klart en påvirkning på mit humør. Det skønt

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

Det er perfekt herinde... 

Dejligt med alle de fødsler... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.