Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Iiiihhh.... .... Lige en update her fra, da mange har skrevet til mig om der var noget i gære.. Men Ja.. Nu siger graviditeten 41+1 og GUD hvor er ventetiden bare.. (ja, ærlighed kommer man længst ved) TRÆLS !!!! Bette manden vil slet ikke ud, og jeg håber håber hååååber hver eneste dag at NU skal der ske noget.. ..Så jeg har de sidste mange dage ikke turde handle selv, ta på shoppe tur alene eller for langt væk fra manden i frygt for at vandet LIGE PLUDSELIG siger PLASK under mig... Jeg har så derfor været til JM og snakket om igangsættelse d. 5 Okt.. Så er vi da sikker på han kommer ud - Men kan det virkelig passe at jeg endnu engang skal ha hjælp til at komme i fødsel .. skete osse med min store dreng dengang Lige en mindre update her fra.. Har daglige MANGE plukveer som ikke blir til noget, samt er jeg rigtig meget aktiv ( og været meget de sidste mange uger ) så mit hjem har ikke været mere rent som det er nu.. Men tøser.. send gerne masser af ve-støv min vej, så er jeg evig taknemlig hvis det virker inden for d. 5 Kra m..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg sender en STORM af VE-støv afsted - puuussstttt
Bshizzle skriver: Iiiihhh.... .... Lige en update her fra, da mange har skrevet til mig om der var noget i gære.. Men Ja.. Nu siger graviditeten 41+1 og GUD hvor er ventetiden bare.. (ja, ærlighed kommer man længst ved) TRÆLS !!!! Bette manden vil slet ikke ud, og jeg håber håber hååååber hver eneste dag at NU skal der ske noget.. ..Så jeg har de sidste mange dage ikke turde handle selv, ta på shoppe tur alene eller for langt væk fra manden i frygt for at vandet LIGE PLUDSELIG siger PLASK under mig... Jeg har så derfor været til JM og snakket om igangsættelse d. 5 Okt.. Så er vi da sikker på han kommer ud - Men kan det virkelig passe at jeg endnu engang skal ha hjælp til at komme i fødsel .. skete osse med min store dreng dengang Lige en mindre update her fra.. Har daglige MANGE plukveer som ikke blir til noget, samt er jeg rigtig meget aktiv ( og været meget de sidste mange uger ) så mit hjem har ikke været mere rent som det er nu.. Men tøser.. send gerne masser af ve-støv min vej, så er jeg evig taknemlig hvis det virker inden for d. 5 Kra m..
Sender en masse ve-støv afsted! for at der snart sker noget!
Puuuuuuuuuuuuuust - du får lige en hel spandfuld af vestøv herfra
Krydser fingre for, at der sker noget inden 5. Oktober så! Og masser af vestøv i din retning..
P.S. Vores hjem kunne godt trænge til en kærlig hånd nu du alligevel er så aktiv
Hvor er i bare søde alle sammen.. .. Tager alt ve-støv til mig med kys hånd..
rikkeregnbue skriver: Krydser fingre for, at der sker noget inden 5. Oktober så! Og masser af vestøv i din retning.. P.S. Vores hjem kunne godt trænge til en kærlig hånd nu du alligevel er så aktiv
Haha.. .. Ja det siger alle sammen omkring mig. Det tager bare en KRIG alene at bevæge sig rundt med den mave
Bshizzle skriver: Haha.. .. Ja det siger alle sammen omkring mig. Det tager bare en KRIG alene at bevæge sig rundt med den mave
Haha, det er nok meget rigtigt! Glæder mig nu til maven kommer, men bestemt ikke til at skulle gøre rent med bækkenløsning OG kæmpe mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128