Føler jeg ikke slår til som mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Quar mor til 2

Ja det er lige hvad jeg føler til tider..
Nogle dage syntes jeg det er det bedste at være alene med drengene - eftersom Rasmus og jeg ikke kunne sammen længere og at det påvirkede drengene..
Men andre gange føler jeg mig simpelthen som en kæmpe stor fiasko.. Når han vil ha sin far - og mor bare ikke duer.. ARHH det gør så mega ondt indeni..
Når han græder og savner far.. For helved det gør ondt indeni..!!
Føler slet ikke jeg slår til som mor de dage..

Måske jeg bare ville ud med det, høre om det er normalt at man har de dage hvor man føler sig som et nul, en taber, en fiasko og er helt nede at vende og hyler alene om aftenen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

babymus77

Quar mor til 2 skriver:

Nogle dage syntes jeg det er det bedste at være alene med drengene - eftersom Rasmus og jeg ikke kunne sammen længere og at det påvirkede drengene..
Men andre gange føler jeg mig simpelthen som en kæmpe stor fiasko.. Når han vil ha sin far - og mor bare ikke duer.. ARHH det gør så mega ondt indeni..

Måske jeg bare ville ud med det, høre om det er normalt at man har de dage hvor man føler sig som et nul, en taber, en fiasko og er helt nede at vende og hyler alene om aftenen..

Kæmpe knus til dig;-))) self slår du til som mor!!! Du er med sikkerhed en super god mor;-) Der vil altid være perioder hvor mor duer og far!!! Jeg har selv været alene over 8 år med mine, og de perioder er der;-) så fortvivl ikke!!!!!! Du er en GOD MOR;-) knuser

Anmeld

29. september 2011

Caroline86

årh, sødeste da!!!!

Det er FULDSTÆNDIG normalt at have det på den måde! Hell, jeg har det endda nogen gange såsan selvom Daniel og jeg stadig er sammen Man føler sig magtesløs når man ikke er "god nok", men tro mig - du ER god nok... nogle gange vil de bare gerne noget andet, og ungerne skal jo vænne sig til det når der sker ændringer i deres hverdag! Om det så er fordi mor og far ikke bor sammen mere, fordi far (eller mor) pludselig arbejder mere, eller fordi det pludselig er far der putter i stedet for mor! Det er svært at vænne sig til, og når de er så små reagerer de jo voldsomt på det fordi de ikke kan sætte sig ned og tale om det!

Det jeg vil frem til er bare at du så absolut slår til og du ER en skide god mor for de drenge Det beviser du jo hver eneste dag når du sætter deres OG dine behov højest og holder fast en en beslutning, som på trods af at være svær, er den rigtige for Jer alle!

Store knus til dig - det er helt normalt at blive frustreret, men du skal tro på dig selv og dine evner!

Anmeld

29. september 2011

Laulund87

Selvfølgelig står du til smukke og det har jeg også sagt til dig!

Du har virkelig en styrke jeg beundrer, som jeg også har sagt. Drengene kunne ikke have en bedre mor, basta!

Så sent som i søndags kunne jeg virkelig se hvor tætte i er og hvor fremragende du klarer det. (Var jeg nu slet ikke i tvivl om!)

Du er mit forbillede på hvor flot man kan klare det og hvor meget man kan klare, uden man var klar over det

Anmeld

1. oktober 2011

henh01

Ville ikke gå forbi uden at give dig en

Det er helt normalt at man får det sådan i perioder. I skal jo også alle sammen lige vænne Jer til Jeres nye måde at leve på. Det bliver bedre med tiden.

Anmeld

1. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

Quar mor til 2 skriver:

lille skat, selvf slår du til som mor, du er en fantastisk mor for liam og tino! Jeg har selv været igennem samme periode efter mig og daniel fik fra hinanden. går ud fra det er Tino der gerne vil have sin far, men bare rolig, det vender igen så snart han har vendt sig til det "nye" liv hvis man kan sige det sådan. i er jo van til at bo sammen og van til at være en familie, så det er klart de reagere på det .. og det skal nok blive bedre, de har bare brug for tid - f.eks lucas spørg sjældent efter daniel mere - engang i mellem kan han godt spørge "hvor er min far"? og så forklare jeg ham bare at far er der hjemme. og så er det det. men lucas spørg kun efter ham når der er gået ca 5 dage fra han har set ham sidst alt bliver en vane smukke, husk det - og du klare drengene super flot

Anmeld

2. oktober 2011

Quar mor til 2

Hold kæft i er dejlige...!! hele banden...
Det virker bare som om at jeg ikke er go nok når Tino vil ha sin faaaar Og det er de tidspunkter hvor jeg tænker : F*** altså hvor er jeg bare ring Dårlig til at forklarer hvorfor far ikke er her mere, hvorfor jeg måske lige har brug for en tudetur ude i bruseren..

Må indrømme det hårdste er når Tino græder om natten og vil ha sin far Det SÅ skrækkeligt..!!

Er glad for det er "normalt" at føle sig som et 0...!! For det føler jeg godt nok til tider..

Tak fordi i opmuntre mig til at kæmpe videre <3

Og Lotte du SÅ pisse dejlig er du <3<3<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.