Er drøn nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Anonym trådstarter

Nærmest på grænsen til angst. For 3 uger siden testede jeg positiv efter at have prøvet i 18 mdr. Jeg er 7+4 og er på vej til tidlig scanning på sygehuset. Min krop siger mig, at der er noget galt, og da jeg har været gennem en masse øv med graviditeter før , har min læge sendt mig afsted. Men jo nærmere jeg kommer sygehuset , jo mere angst bliver jeg. Øv hvor er der træls!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Blirnokaldrigfru

Held og lykke!

Kram

Anmeld

29. september 2011

baby012

- det skal nok gå 

sådan havde jeg det også hver gang jeg skulle til noget med den bette .. (har jeg stadig.. 

held og lykke 

Anmeld

29. september 2011

Nettemor

29. september 2011

henh01

for at alt er ok..

Anmeld

29. september 2011

Bshizzle

Tænk positivt.. Ikke tænk på noget som du TROR kan være galt... for det hele skal nok se flot ud

Smil... og glæd dig til din første scanning..  

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Min krop havde desværre ret. Fosteret var gået til for ca 2 uger siden Igen igen - hvor er det bare uretfærdigt!

Anmeld

29. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Min krop havde desværre ret. Fosteret var gået til for ca 2 uger siden Igen igen - hvor er det bare uretfærdigt!

kæmpe krammer fra mig

Det er bare så frygteligt når det sker. Jeg føler sådan med dig. Hvad skal der så ske nu?

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

kæmpe krammer fra mig

Det er bare så frygteligt når det sker. Jeg føler sådan med dig. Hvad skal der så ske nu?

Jeg aftalte med lægen at vi i første omgang prøver med en medicinsk abort, da jeg ellers skal gå til i næste uge Så skal jeg have taget blodprøver på onsdag og så må vi tage den derfra.

Anmeld

29. september 2011

Frk. Himmelblå

Held og lykke med det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.