Hat jeg gjort mit barn ondt???? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har gjort noget helt forfærdeligt,  måske! :-S

I nat ville jeg ud af min dyne, fordi jeg skulle ud og tisse, men jeg må have ligget oven på den, for da jeg ville trække den af mig, "skrider" min hånd og hamrer ind i maven på mig (med knytnæve). Jeg nåede at spænde op i maven, men jeg er så nervøs for, at jeg har gjort barnet skade?????????? (jeg er i uge 7) Kan jeg slå det ihjel på den her måde?

.................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Isabella_mor

det tror jeg ikke du skal være bange for når den er så lille skal der MEGET til for at der kan ske noget med slag udefra... den ligger godt beskyttet inde i livmoderen, og det slag du har påført dig selv, altså krafte fra det det fordeler sig og bliver bremset af fedt muskler væv og andet, så den lille har sikkert ikke engang mærket det..

Anmeld

29. september 2011

Fru Aagaard

Du har ikke gjort noget forfærdeligt, det var et uheld

Den lille spire ligger meget meget godt beskyttet, så jeg vil ikke mene at du har slået den ihjel eller skadet den.

KRAM til dig

Anmeld

29. september 2011

Lilje82

Nej du har bestemt ikke gjort noget forfærdeligt  og du har heller ikke skadet dit barn.

Barnet ligger rigtig rigtig godt beskyttet derinde i hulen, og der skal faktisk rigitg rigtig meget til.

Stort kram til dig

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Åh.... Tusinde tusinde tak for jeres svar, og så hurtigt også!!!
Jeg har været så bange hele natten og har slet ikke sovet godt.
Heldigvis har den <3  Er rigtig glad for at vide, at den ligger SÅ godt beskyttet!

.......glæder mig virkelig meget til 1. lægebesøg, så jeg kan lære mere omkring graviditeten.  

Anmeld

29. september 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Åh.... Tusinde tusinde tak for jeres svar, og så hurtigt også!!!
Jeg har været så bange hele natten og har slet ikke sovet godt.
Heldigvis har den <3  Er rigtig glad for at vide, at den ligger SÅ godt beskyttet!

.......glæder mig virkelig meget til 1. lægebesøg, så jeg kan lære mere omkring graviditeten.  

Du kan læse rigtig meget på nettet

Og  et forum på nettet, skal du ikke lade dig skræmme af evt. skræk historier - Ta det du kan bruge positivt og lad resten sive ud igen - Ellers bliver tiden lang og ulidelig - Og ikke en graviditet er ens.

Held og lykke fremover

Anmeld

29. september 2011

Bare mig..

Inden jeg fortalte nogen om min graviditet var der en veninde der for sjovt ville hamre mig i maven (husker ikke hvorfor.) og faktisk slog hun hårdere end hun ville og slog næsten luften ud af mig og vil forskel for dig, nåede jeg ikke at Stramme musklerne. Jeg var omkring uge 10. Her skete der ikke noget ved det men jeg spurgte lægen og hun sagde at jeg ikke skulle være bange fordi jeg ikke var længere henne. Så ro på, jeg ville ikke være bange :-)

Anmeld

29. september 2011

ninnaa

Anonym skriver:

I nat ville jeg ud af min dyne, fordi jeg skulle ud og tisse, men jeg må have ligget oven på den, for da jeg ville trække den af mig, "skrider" min hånd og hamrer ind i maven på mig (med knytnæve). Jeg nåede at spænde op i maven, men jeg er så nervøs for, at jeg har gjort barnet skade?????????? (jeg er i uge 7) Kan jeg slå det ihjel på den her måde?

.................

Hej .

Jeg tror ikke der er sket nogen jeg er selv gravid og har en søn på 2 i forvejen som er meget livlig han rammer mig tit i maven ikke med vilje men han leger vildt og får somme tider slag og spark .

jeg har snakket med min læge om det og hun fortæller at det lille barne i maven ligger godt beskyttet og at der ikke sker noget ved det .

Kender din føelse da jeg selv hele min graviditet har været bange for at miste den lille , men er nu i uge 23 og den lille i min mave sørger skam for jeg ikke glemmer han er der med mange hårde spark i løbet af dagen .  hi hi

Anmeld

29. september 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

.................

Er 99% sikker på at din lille spire har det godt.
Du skal tænke på at den ligger beskyttet bag muskler, i vand osv.
Da jeg var i uge 31/32, hoppede vores hund impulsivt, op i sengen, og placerede et forben med alle 30 kg lige i maven på mig. - og der skete intet med lille fisen :-)

Anmeld

29. september 2011

chael

Anonym skriver:

.................

Det tror jeg bestemt ikke.

Den ligger godt beskyttet nede i bækkenskålen endnu, når du kun er i uge 7.. Så er den ikke så stor!

Så tag du det roligt.

Jeg har et par unger der kommet løbende vildt imod mig, og kan få ramt maven, men baby ligger godt beskyttet derinde

*Camilla 40+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.