jordmor idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. september 2011

NinaNymannMadsen

skal til jordmor idag kl 11:25. skal ha min datter med da jeg ikk orker at skulle ud med hende i dagplejen idag og det gør hendes far heller ikke.

årh tror i jeg kan få min jordmor overtalt til at lave en hindeløsning? og skal også lige vide hvor mange af jer der har fået lavet sådan en og det så har hjulpet.

jeg har simpelthen så ondt at jeg ikk kan ret meget uden det gør ondt hele tiden.

er 38+4 idag, tror i jeg kan få hende til det? eller skal jeg bare helt opgive på forhånd og spørge?

tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

NinaNymannMadsen

slet ingen svar?

Anmeld

29. september 2011

lisesp83

Kan ikke svare dig på dit ? søde.

Men hvorfor "orker" Kenneth ikke at aflevere Asta? Det er der da ikke noget der hedder.

Udover det, så prøv da at spørg din jm.

Anmeld

29. september 2011

Bshizzle

Det tvivler jeg desværre på hun vil gøre...

Jeg er selv 41+1 og har de sidste uger her haft SÅ ondt og orker slet ikke at gå rundt eller lave ting da det er som om jeg går med en håndbold 24/7 mellem benene..  

Men slap af så meget du overhovedet kan.. og lad manden hjælpe dig hvis du har brug for noget omkring dig/aflevering af Asta

Anmeld

29. september 2011

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Kan ikke svare dig på dit ? søde.

Men hvorfor "orker" Kenneth ikke at aflevere Asta? Det er der da ikke noget der hedder.

Udover det, så prøv da at spørg din jm.

han har haft ondt i ryggen hele natten og har ikke rigtig sovet. og han har stadig problemer med ryggen.

han har haft brækket ryggen da han var yngre og døjer stadig med smerter hver dag, nogen værre end andre.

ja regner med at spørge hende.

Anmeld

29. september 2011

NinaNymannMadsen

Bshizzle skriver:

Det tvivler jeg desværre på hun vil gøre...

Jeg er selv 41+1 og har de sidste uger her haft SÅ ondt og orker slet ikke at gå rundt eller lave ting da det er som om jeg går med en håndbold 24/7 mellem benene..  

Men slap af så meget du overhovedet kan.. og lad manden hjælpe dig hvis du har brug for noget omkring dig/aflevering af Asta

årh ha øv, nå men kan da prøve at spørge hende.

han hjælper også med det der er brug for, bare lige idag har han selv ondt virkelig meget ondt i ryggen. men sådan er det jo bare. ellers er han der når der er brug for det gudskelov for det.

Anmeld

29. september 2011

lisesp83

NNM skriver:

han har haft ondt i ryggen hele natten og har ikke rigtig sovet. og han har stadig problemer med ryggen.

han har haft brækket ryggen da han var yngre og døjer stadig med smerter hver dag, nogen værre end andre.

ja regner med at spørge hende.

Øv lyder ikke godt. ..

Skriv lige en update, når du er vendt hjem fra jm. .

Kan Kenneth ikke have Asta imens så?

Anmeld

29. september 2011

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Øv lyder ikke godt. ..

Skriv lige en update, når du er vendt hjem fra jm. .

Kan Kenneth ikke have Asta imens så?

skal jeg nok lige gøre.

jo det kan han sagtens, sådan bliver det vidst også. ville gerne ha haft ham med men han vil ikk efter sidste gang hvor vi ventede i lidt over en time på at komme til så han bliver hjemme med Asta mens jeg er der ude. men skal også snart gå har lang vej og går jo ikk så hurtig med den mave.

Anmeld

29. september 2011

lisesp83

NNM skriver:

skal jeg nok lige gøre.

jo det kan han sagtens, sådan bliver det vidst også. ville gerne ha haft ham med men han vil ikk efter sidste gang hvor vi ventede i lidt over en time på at komme til så han bliver hjemme med Asta mens jeg er der ude. men skal også snart gå har lang vej og går jo ikk så hurtig med den mave.

Ja så må du gå stille og roligt. ..

Der er da heldigvis ikke såå langt igen.

Anmeld

29. september 2011

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Ja så må du gå stille og roligt. ..

Der er da heldigvis ikke såå langt igen.

ja nemlig.

det føltes længere end det er. regner med at gå her kvart i så har jeg godt 3 kvarter til at nå der ud, og skal da kun lige igennem lunden og så er vi der næsten. kan også håbe på at den lille gå tur hjælper lidt gang i et eller andet. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.