Halløj
Ja, det madhalløj er bare så røvtræls - jeg er gået i gang med rugbrødshapsere for ca 5 dage siden og jeg må ærligt indrømme, at jeg også synes, at grøden er meget meget nemmere...for ikke at tale om hvor meget tid jeg bruger på at få hende til at spise rugbrødet...hold da op. Men sådan havde jeg det også, da hun skulle gå fra mælk til grød, så det er nok bare tilvænning.
Iza spiser ca. 1/2 skive bondebrød....altså uden skorpe, så det er ved 1/3 del af sådan en skive. Det bliver faktisk tørt ja...prøver at pakke det godt ind ellers smører jeg et godt lag pålæg på eller putter lidt mme på, så det bliver lidt blødt. Jeg giver hende lidt grød bagefter, for jeg synes ikke, hun virker mæt efter så lidt rugbrød. Hun bruger meget energi på at spise rugbrød og jeg tror, hun er lidt doven, for mad der skal tygges for meget på, giver hun hurtig op overfor....nemmere bare at skulle synke ;)
Iza får kyllingepostej, torskerogn, avokadomos, leverpostej, makral i tomat....alt sådan noget, der er lidt smattet og kan opløses af smyt eller deles i munden på hende. HUn drikker vand til af et glas.
Ang. tøj, så sover Iza i en hjemmelavet voksipose - der er 2 lag dundyner i. Hun har en bomuldselefanthue på og en bomuldsstriktrøje. Det er alt - ellers koger hun og vil absolut ikke sove. Hun går amok, hvis jeg putter vanter på hende (så kan hun jo ikke pille i alle syningerne i barnevognen :P...uha, hvor det er spændende), så det gør jeg kun, hvis det er meget meget koldt...så det har hun faktisk kun haft på 1 gang eller sådan noget.
/Jeanette, der prøver og prøver på at få skrevet en skide opgave, men hjernen er et helt andet sted :P
Anmeld