Føler mig magtesløs :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er gravid i 12 uge og derfor er en abort helt ude af billedet, hvilket jeg heller ikke ønsker.

Jeg står i et dillemma, ffor faren til barnet er desværre langt langt ude både på stoffer og jeg ved ike hvad. Da jeg fortalte at jeg er gravid og beholder barnet begyndte han at true mig med at han ville ødelægge mit liv og jeg skule passe på og ingen fr amin familie ville kunne stoppe ham. Han har før fået den slags udbrud og er blevet "god" igen. Men  jeg ved bare at der er flere situationer hvor han rent faktisk har været i ballde med andre .. alt fra tyveri, til slåskampe til stoffer.

På den ene side overvejer jeg at melde ham, men tør bare ikke, og slet ikke før jeg er flyttet . På den anden side ved jeg at hvis jeg melder om ukendt far får jeg "fred" og det vil være klart det sikrerste. Jeg ved godt at det er ulovligt. Men her gælder det trods alt min sikkerhed. Jeg ved godt politiet er her for at hjælpe, men jeg ved også bare hvor ligeglad han er med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der har været i lignende situation eller bare har gode råd? jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre :/

Anmeld

29. september 2011

Christina :-)

Anonym skriver:

Er der nogen der har været i lignende situation eller bare har gode råd? jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre :/

skriv privat til mig har næsten stået i det samm

Anmeld

29. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Skriv far ukendt.

Når han er så ustabil så er det også best for barnet ikke at have kontakt med ham.

Anmeld

29. september 2011

miinimeal

du ku evt ikke skrive privat så ka jeg forklare min historie som er lidt den samme som din, men jeg er kommet videre(:

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

ja ok. mange tak for svarene. Ved ikke hvorfor, men jeg havde nok sat mig op efter i havde skrevet at det var ulovligt osv osv.. så det er helt dejligt at nogen forstående kvinder.

Anmeld

29. september 2011

An&Jo

det ER ulovligt at skrive ukendt far, og i værste fald kan det give fængselsstraf, det skal du være opmærksom på..

MEN jeg forstår fuldt ud din situation, min søns far røg en del hash dengang, og da vi endelig kom i statsamtet, blev det fortalt, og han fik afvide at så længe han røg så hed det ingen samværd overhovedet, og jeg har stadig lov til at afvise ham i døren hvis han er påvirket når han henter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.