Jaa.. Så troede jeg da liige at det var blevet min tur, men neeej, snydt igen!!! 
Her til eftermiddag omkring 17.30 var kæresten og jeg på vej ud af døren for at handle lidt ind og få noget tidlig aftensmad, og idet jeg bøjer mig forover for at tage mine sko på mærker jeg noget give efter i maven og så har jeg lige pludselig våde bukser!!
Det meste blev fanget af det bind jeg havde på, men en go sjat røg ved siden af og der kom også lidt mere da jeg satte mig på toilettet..
Jeg troede jo det var vandet der var gået, eller i det mindste en del af det og at resten så ville komme sivende(som det også gjorde lidt i løbet af de næste timer), så jeg ringede til FG, hvor JM sagde at hun da syntes det lød som vandafgang og gerne ville se mig mellem 19-20 til et tjek så vi kunne være sikre..
Weee, jeg var helt ekstatisk og overbevist om at nu var det bare nu altså!!!

Kæresten og jeg fik så noget at spise og fik stille og roligt pakket os sammen og tog afsted.. Og i fødemodtagelsen fik jeg så kørt en ctg i en time, hvor jeg faktisk også begyndte at få veer med en 5-6min mellemrum.. Men men men.. Da JM så undersøger mig indvendigt, mener hun ikke det er vandet der er gået men bare forvandet.. ØØØV!!! 
Jeg havde en cm livmoderhals tilbage, og var lige akkurat så åben, at hun lige kunne få en finger op og mærke på hinden og prikke til bettemandens hovede og er du vimmer hvor var det dog ubehageligt og hun fik mig til at bløde en hel del også(godt tegn håber jeg på
)..
Nåh, men vi måtte tage skuffede hjem, med meldingen om at hvis jeg nu havde vådt bind i morgen når jeg vågnede, så skulle jeg ringe ind igen og ellers så var det bare at se tiden an og vente på veer eller evt. vandafgang..
Jeg har stadig veer, men de er ikke rigtig regelmæssige mere, men kommer og går som vinden blæser lige pt.. 
Så piger, please seeend spandevis af ve-støv afsted, så jeg snart kan få min guldklump i armene!!! 

Knus en meeeget utålmodig kommende mor, der troede det var ved at være tid!!