FB af drengene... :D og et par billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

-Sigrid-

Ej men du lyder jo bare som en superføder

Og hvor ser I bare overskudsagtige ud på billederne - kan vi få af vide hvem der er hvem på billederne - eller om det er den samme? 

Tillykke tillykke igen søde! 

(Jeg drømte at du fødte en pige for et par nætter siden i stedet for den ene af drengene &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Ej men du lyder jo bare som en superføder

Og hvor ser I bare overskudsagtige ud på billederne - kan vi få af vide hvem der er hvem på billederne - eller om det er den samme? 

Tillykke tillykke igen søde! 

(Jeg drømte at du fødte en pige for et par nætter siden i stedet for den ene af drengene &nbsp

Man får også super power, når de er kommet ud.... Men nu tog det heller ikk så lang tid for mig, hvis det havde taget 3-4  dage havde mit overskud nok heller ikk været det sammen...

Mange tak...

Celino holder manden min....

Gabriel ligger på mit bryst....

Hehe... griner... de er dog stadigvæk begge drenge.. Jeg ville godt nok have gloet lidt, hvis der var kommet en pige ud...

Anmeld

1. oktober 2011

-Sigrid-

Baby-støv skriver:

Man får også super power, når de er kommet ud.... Men nu tog det heller ikk så lang tid for mig, hvis det havde taget 3-4  dage havde mit overskud nok heller ikk været det sammen...

Mange tak...

Celino holder manden min....

Gabriel ligger på mit bryst....

Hehe... griner... de er dog stadigvæk begge drenge.. Jeg ville godt nok have gloet lidt, hvis der var kommet en pige ud...

Haha det kan du vel have ret i - men tror dog jeg ville sætte pris på en normal fødsel, selvom jeg er lidt nervøs... Det tog 36 timer at føde mig 

Skønt, og man kunne jo næsten tro at de var enæggede - hvordan går det med at kende forskel, har du farvet håret på dem? 

Jeg havde også mega dårlig samvittighed over det da jeg vågnede, jeg havde jo ret i at det blev en hurtig og forholdsvis simpel fødsel ved første drøm

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Haha det kan du vel have ret i - men tror dog jeg ville sætte pris på en normal fødsel, selvom jeg er lidt nervøs... Det tog 36 timer at føde mig 

Skønt, og man kunne jo næsten tro at de var enæggede - hvordan går det med at kende forskel, har du farvet håret på dem? 

Jeg havde også mega dårlig samvittighed over det da jeg vågnede, jeg havde jo ret i at det blev en hurtig og forholdsvis simpel fødsel ved første drøm

jaah puhha 36 timer... du er bare besværlig, tøsen..

De er enæggede...  Jamen jeg har faktisk ingen problemer med det.. Det er mere manden... hehe.. Han kan ikk se forskel, men det kommer forhåbentligt...

Jaah det er din drøm der gjorde det blev hurtigt...

Anmeld

1. oktober 2011

-Sigrid-

Baby-støv skriver:

jaah puhha 36 timer... du er bare besværlig, tøsen..

De er enæggede...  Jamen jeg har faktisk ingen problemer med det.. Det er mere manden... hehe.. Han kan ikk se forskel, men det kommer forhåbentligt...

Jaah det er din drøm der gjorde det blev hurtigt...

Og det er kun blevet værre

Ja, det ved jeg, det var lidt en joke  ... Meget

Ej hvor sejt, har de forskellige temprementer, eller små udseende-forskelle? ;D

Haha ikke godt at jeg så drømmer at min egen datter bliver en søn  - specielt ikke efter værelset blev delvist lilla og jeg satte pink wallstickers-sommerfugle op

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Og det er kun blevet værre

Ja, det ved jeg, det var lidt en joke  ... Meget

Ej hvor sejt, har de forskellige temprementer, eller små udseende-forskelle? ;D

Haha ikke godt at jeg så drømmer at min egen datter bliver en søn  - specielt ikke efter værelset blev delvist lilla og jeg satte pink wallstickers-sommerfugle op

hehe.. jaah det er ikk lige til med os kvinder....

Nej det ville være surt.... Ville også gå ud at mit gode skind med alt det drengetøj og drenge værelse vi havde lavet... Også var der bare ingen tissemand på dem... haha...

Anmeld

1. oktober 2011

-Sigrid-

Baby-støv skriver:

hehe.. jaah det er ikk lige til med os kvinder....

Nej det ville være surt.... Ville også gå ud at mit gode skind med alt det drengetøj og drenge værelse vi havde lavet... Også var der bare ingen tissemand på dem... haha...

Haha ja nemlig Total panik - selvom de nok er total-ligeglade indtil de bliver 5-6 år 

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Haha ja nemlig Total panik - selvom de nok er total-ligeglade indtil de bliver 5-6 år 

Så sandt... Men lidt kedeligt at skulle høre "Nååårhhhh, hvor er han sød, hvis det er en pige, fordi hun ligger i blåt.."

Anmeld

1. oktober 2011

-Sigrid-

Baby-støv skriver:

Så sandt... Men lidt kedeligt at skulle høre "Nååårhhhh, hvor er han sød, hvis det er en pige, fordi hun ligger i blåt.."

Ja, det kan jeg godt se.. Men igen; det genere nok mor og far mere end baby

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Ja, det kan jeg godt se.. Men igen; det genere nok mor og far mere end baby

hehe... sandt... De ved ikk engang om de er en han eller hun...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.