Så er det vist på tide at komme med en lille opdatering herfra !! Er jo desværre ikke helt så god til at melde mig på banen herinde, men lidt bliver det da til

Jeg er nu nået til 37+4 så trods lægernes bekymringer om alt for tidlig fødsel har jeg dog lillebror i mavsen endnu !!! Dog bestemt ikke til min fornøjelse...
Mit bækken er helt smadret, kan faktisk ikke gå.. kan ikke vende mig i sengen og dårligt heller sidde... hvor gør man så af sig selv ????
har været indlagt her i starten af januar med voldsomme plukkeveer med 2 min mellemrum... dem har jeg endnu.. Så SKØNT !!!! Hmmm NOT !! Mit underliv er så ømt at al berøring er forbudt !!! Mit blodtryk er for højt hvilket resultere i Voldsom hovedpine og prikker for øjnene men min urin er fin så derfor frygter de ikke svangerskabsforgiftning, HELDIGVIS !!!
Hmm det var vist nok brok fra min side !!!!!!
Ellers så prøver vi at holde sammen på hverdagen herhjemme, selvom det er super svært for alt hænger på farmand.. som snart er pænt stresset og nedkørt !!
Nu vil vi bare have Lillebror ud....
naija kom forleden aften og ville op og sidde hos mig i stolen, men maven fylder så godt at det ikke var plads til hende... Siger til hende at hun desværre ikke kan sidde hos mor for maven fylder alt for meget.. Hvortil hun bestemt hiver op i min bluse kigger ind i min navle og siger; " Hallo Lillebror kan du så komme ud.. Jeg vil sidde hos Mor !!! " hehe ja kunne sgu ikke lade være med at grine... men vi kan godt mærke at Naija savner at have en mor der kan være lidt med... Men hun må desværre vente lidt endnu !!
Ups, må hellere holde nu det blev vist til en lidt længere opdatering end jeg havde regnet med....
har prøvet at læse lidt med herinde, men mangler dog lidt for at være fuldt ud opdateret !!
Knus

Maria, Naija og LilleBror 37+4
Anmeld