Madlog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Lunae

Vi er en gruppe piger, som benytter os af madlog, for enten at tabe os eller passe på vægten. Vi startede i april, men nogle er faldet fra og andre er bare ikke særlig aktiv længere. Der er dog en lille hårdnakket gruppe, som stadig kæmper og ser resultater (ikke mig)

Dog kunne det være fedt med lidt ny energi, så hvis der er nogen som benytter sig af madlog eller godt kunne tænke sig det, så skriv - så kan i komme med i gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

eElak

Hep hep hep... 

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Vi er en gruppe piger, som benytter os af madlog, for enten at tabe os eller passe på vægten. Vi startede i april, men nogle er faldet fra og andre er bare ikke særlig aktiv længere. Der er dog en lille hårdnakket gruppe, som stadig kæmper og ser resultater (ikke mig)

Dog kunne det være fedt med lidt ny energi, så hvis der er nogen som benytter sig af madlog eller godt kunne tænke sig det, så skriv - så kan i komme med i gruppen

SOrry jeg er inaktiv Men når jeg skal tabe mig efter fødslen er jeg på!

Anmeld

30. september 2011

Lunae

Frøken J. skriver:

SOrry jeg er inaktiv Men når jeg skal tabe mig efter fødslen er jeg på!

Det er helt ok du har jo en god grund!!

Anmeld

30. september 2011

Carl-Emil's mor

Lunae skriver:

Ej når jeg har født til januar vil jeg også gerne være med lyder "hyggeligt"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.