Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nitz - 24+ skriver: Hej tøser..Jeg er pt. 24+1 og har flere dage oplevet ømhed ved de nederste ribben. Ved ikke om det kan være vægten fra maven der giver ømhed.Andre der har prøvet dette?
Hej tøser..Jeg er pt. 24+1 og har flere dage oplevet ømhed ved de nederste ribben. Ved ikke om det kan være vægten fra maven der giver ømhed.Andre der har prøvet dette?
Kender det alt for godt.. Har endda forstuvet mine ribben fordi han sparker så hårdt :/ .. tror det er meget normalt
Jeg har haft ømme ribben siden uge 30 ca. det er vidst ret normalt når baby, livmor osv. begynder at presse på..
Tror bestemt ikke det er noget du skal være bekymret over.
-Sheila
Misselbek skriver: Kender det alt for godt.. Har endda forstuvet mine ribben fordi han sparker så hårdt :/ .. tror det er meget normalt
Mom In The Making skriver: Jeg har haft ømme ribben siden uge 30 ca. det er vidst ret normalt når baby, livmor osv. begynder at presse på.. Tror bestemt ikke det er noget du skal være bekymret over. -Sheila
Nitz - 24+ skriver: Jaa syns bare det er lidt tidligt.. Men.. ja.. Det er lidt øv.. Især når jeg os døjer med bækken
Jaa syns bare det er lidt tidligt.. Men.. ja.. Det er lidt øv.. Især når jeg os døjer med bækken
Jah, det er det vel også.. men vi er jo alle sammen så forskellige..
Jeg er f.eks. gået halvanden uge over termin og har ikke endnu mærket en eneste plukve i hele min graviditet, det er vidst heller ikke helt "normalt"..
Det er facinerende så forskellige graviditeter kan være..
Mom In The Making skriver: Jah, det er det vel også.. men vi er jo alle sammen så forskellige.. Jeg er f.eks. gået halvanden uge over termin og har ikke endnu mærket en eneste plukve i hele min graviditet, det er vidst heller ikke helt "normalt".. Det er facinerende så forskellige graviditeter kan være.. -Sheila
Nitz - 24+ skriver: Hehe ja, der er meget forskel.. Jeg har haft plukveer dagligt fra uge 13 ca.. Men de genere ikke overhovedet.. Så JM siger det er helt fint.. Min mor siger at da hun sku ha mig for 25 år siden, fin hun at vide at plukeer = nemmere fødsel.. Så det krydser jeg fingre for holder
Hehe ja, der er meget forskel.. Jeg har haft plukveer dagligt fra uge 13 ca.. Men de genere ikke overhovedet.. Så JM siger det er helt fint.. Min mor siger at da hun sku ha mig for 25 år siden, fin hun at vide at plukeer = nemmere fødsel.. Så det krydser jeg fingre for holder
Der må jeg skuffe dig.. havde en del plukveer i min graviditet, men fik altså ikke en nem fødsel Veerne startede lørdag morgen, og min datter blev født om søndagen kl. 23.55 Så deeeeet er vidst en ammestuehistorie..
Mht ømme ribben, så havde jeg det også - det er pga. maven og baby, der fylder...
STN skriver: Der må jeg skuffe dig.. havde en del plukveer i min graviditet, men fik altså ikke en nem fødsel Veerne startede lørdag morgen, og min datter blev født om søndagen kl. 23.55 Så deeeeet er vidst en ammestuehistorie.. Mht ømme ribben, så havde jeg det også - det er pga. maven og baby, der fylder...
Nitz - 24+ skriver: Neej, jeg ved godt at det nok mest er et "rygte".. Men man har da lov at håbe hihi.. Hvis man bare kunne være heldig med den ene ting hihi (ud over vidunderet der kommer ud af det selvf.)
Neej, jeg ved godt at det nok mest er et "rygte".. Men man har da lov at håbe hihi.. Hvis man bare kunne være heldig med den ene ting hihi (ud over vidunderet der kommer ud af det selvf.)
Selvfølgelig
Jeg døjede også med superømt bækken/skamben.. Hold da op.. Det var hårdt, men man glemmer det hurtigt, når man får travlt med at være mor Glæd dig.. og held og lykke med det hele Nem fødsel eller ej, så er det fantastisk!!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128