Fostervands prøve???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Regitze&Anders

Skal have en fostervands prøve imorgen.. Nogen der ved noget om det? Hvor lang tid tager det ca. at ta prøven? Gør det ondt? Hvor når for man svar på prøven? har man ondt bagefter? Jeg er meget nervøs! Min lille pige har kun to kar i navlesnoren og noget væske i tarmen men det er jo to ting! Hun tager på i vægt, hjertet slår som det skal, og hun sparker tit! Udover det har jeg været til extra scanning og hjertet så også fint ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

4kløver

Har fået taget moderkage prøve og første gang gjorde det ikke ondt. men ved denne gjorde det ondt som om jeg var den første hun skulle prøve på. Havde også ondt et par dage efter.. svaret det kommer an på hvad de skal vide. Her gik der ca 14 på de sidste svar..
Held og lykke og husk at trække vejret når de går igang.

Anmeld

28. september 2011

BABYPIGEnr4

Jeg har fået taget moderkage biopsi, som foregår ved at de stikker en stor nål ned i moderkagen og hapser noget moderkage ved at hive nålen ud og ind. Det gjorde ikke ondt, men var hamrende unehageligt og jeg måtte gå til fysioterapeut i flere uger efter, da jeg havde spændt så voldsomt i nakke og ryg, at jeg havde hovedpine i to uger Men jeg ville gøre det igen, hvis jeg skulle sikre mig der ikke var noget galt med barnet.

Så jeg kan ikke berolige dig med at det er fuldstændig problemfrit, men anbefaler en der er god til at holde i hånden ved din side. Min mand kunne ikke holde til det og var ved at besvime midt i det hele og det var ikke nogen hjælp

Baby'este hilsner Helle (36+1)

Anmeld

28. september 2011

Sissel

Min søn havde også kun to kar i navlesnoren, og en risiko der hed 1/42 for downs. Det tar en halv times tid for selve prøven, og så en halv time bagefter hvor du skal blive på hospitalet og hvile dig. Og så er det nok en go ide ikke at have for mange planer et par dage efter så du kan hvile dig der også.. Prøven er ubehagelig, men ikke direkte smertefuld.. Og bagefter føles det, for mig, som menstruationsmerter.. Jeg fik taget prøven en torsdag, og tirsdag eftermiddag fik jeg svaret.. Og alt var som det skulle være..
Held og lykke til dig og din lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.