Hvad er det??? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Krussedulle

Hej piger . Jeg har lige et spørgsmål.. Er der nogle af jer der har oplevet at det "ryster" i maven? Altså ligesom hvis der er en nerve der hopper? ... Det kunne også føles lidt ligesom når baby har hikke, men det er sådan nogle hurtige "hop".. Aner virkelig ikke hvad det kan være? Er i 19 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Clisolka

Krussedulle skriver:

Hej piger . Jeg har lige et spørgsmål.. Er der nogle af jer der har oplevet at det "ryster" i maven? Altså ligesom hvis der er en nerve der hopper? ... Det kunne også føles lidt ligesom når baby har hikke, men det er sådan nogle hurtige "hop".. Aner virkelig ikke hvad det kan være? Er i 19 uge

Har du mærket liv endnu? Ellers kunne jeg godt tro det er det du kan mærke 

Anmeld

28. september 2011

FrkLarsen

Krussedulle skriver:

Det kunne godt lyde som hikke 

Da jeg var gravid tænkte jeg også 'hva' faen var det?' .. 

Hikke er mit bud på det 

Anmeld

28. september 2011

Krussedulle

Babymor2010 skriver:

Har du mærket liv endnu? Ellers kunne jeg godt tro det er det du kan mærke 

Ja, jeg har mærket liv i et par uger nu.. Det var også derfor jeg tænkte at det var lidt mærkeligt det kunne også føles som små spark, men "bevægelserne" er meget hurtige.. Mystisk altså

Anmeld

28. september 2011

Krussedulle

FrkLarsen skriver:

Det kunne godt lyde som hikke 

Da jeg var gravid tænkte jeg også 'hva' faen var det?' .. 

Hikke er mit bud på det 

Meget hurtig hikke men er det ikke ret tidligt?? Mindes ikke at jeg har mærket hikke baby var relativ stor førhen..

Anmeld

28. september 2011

FrkLarsen

Krussedulle skriver:

Meget hurtig hikke men er det ikke ret tidligt?? Mindes ikke at jeg har mærket hikke baby var relativ stor førhen..

Tjooo, du er du jo (som jeg kan se) 3. gangs gravid, og har mærket liv i et par uger nu, så mon ikke at det er hikke?? 

Ellers har en bare en meget hyperaktiv lille baby derinde ;-)

Anmeld

28. september 2011

Clisolka

Krussedulle skriver:

Ja, jeg har mærket liv i et par uger nu.. Det var også derfor jeg tænkte at det var lidt mærkeligt det kunne også føles som små spark, men "bevægelserne" er meget hurtige.. Mystisk altså

Ja, hikke da! Der er bevægelserne hurtigere end når man mærker liv  Hehe jeg havde en pige i maven der hikkede min. 3 gange om dagen 

Anmeld

28. september 2011

Silja&Noam

Du har en lille ninja i maven

Anmeld

28. september 2011

Krussedulle

FrkLarsen skriver:

Tjooo, du er du jo (som jeg kan se) 3. gangs gravid, og har mærket liv i et par uger nu, så mon ikke at det er hikke?? 

Ellers har en bare en meget hyperaktiv lille baby derinde ;-)

Hehe, det kan godt være at det er det lidt spøjs fornemmelse

Anmeld

28. september 2011

Krussedulle

Babymor2010 skriver:

Ja, hikke da! Der er bevægelserne hurtigere end når man mærker liv  Hehe jeg havde en pige i maven der hikkede min. 3 gange om dagen 

hehe jaa, har bemærket det mindst 5 gange i dag, det står på i 20 sekunder, og så forsvinder det igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.