Er sulten men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2011

NJN

Ja, jeg er SÅ sulten hele tiden næsten.. 

Men jeg har slet ikke lyst til ret meget mad, og når jeg har besluttet mig for at få noget mad, kan jeg ikke bestemme mig for, hvad for noget mad det skal være.. Og opgiver så at få noget at spise. 

Hvor er det træls, at være mega sulten uden lyst til noget som helst.. Det er ikke fordi jeg har kvalme, har bare ikke lyst til mad.. 

Bare lige lidt ynk her fra.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

4kløver

Kan du så spise..
Kender det alt for godt jeg er heller ikke sulten men spiser bare lidt hele dagen..

Anmeld

28. september 2011

baby84

NJN skriver:

Men jeg har slet ikke lyst til ret meget mad, og når jeg har besluttet mig for at få noget mad, kan jeg ikke bestemme mig for, hvad for noget mad det skal være.. Og opgiver så at få noget at spise. 

Hvor er det træls, at være mega sulten uden lyst til noget som helst.. Det er ikke fordi jeg har kvalme, har bare ikke lyst til mad.. 

kender bare så godt den fornemmelse. Alt mad er bare..arrr puha.. Har også haft det sådan de sidste uger. Synes dog at mine kvalme armbånd hjælper lidt hvis jeg går med dem hele tiden.

Anmeld

28. september 2011

Sujan

Sådan har jeg det også rigtig tit. Mest om aftenen.. Jeg tvinger dog lidt mad i mig da jeg ellers bliver dårlig og ved at baby har brug for det...

Men er hårdt.. Ville bare lige sige at jeg kender det alt for godt

Anmeld

29. september 2011

Jelles

NJN skriver:

Hahaha, jeg har det på præcis samme måde, dejligt høre andre deler det....

det er forfærdeligt at sidde være såååååå sulten, men tanken om mad, det har man bare slet ikke lyst til :-)

det kommer vel tidsnok :-)

Anmeld

29. september 2011

NJN

Dejlig jeg ikke er alene!

Prøver at spise så godt jeg kan! Men når jeg så spiser skal jeg intet til, før jeg bare er STOP MÆT! virkelig, sådan jeg næsten føler jeg ikke kan få vejret...

Hvordan kan det dog være?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.