Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Velkommen til Fie, og endnu engang tillykke
Velkommen til Fie, og endnu engang tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver:Stort velkommen og tillykke med stregerne! Du går en stor og spændende tid i møde
Chellepigen1992 skriver: Hej Fie Velkommen til og stort tillykke med den positive test
Hej Fie
Velkommen til og stort tillykke med den positive test
Nessie skriver: Ååårrhh, tusind tak skal du have
Ååårrhh, tusind tak skal du have
tanja. skriver:Velkommen til og tillykke med spiren :- kan se vi kommer til at følges ad Tanja, Lærke og krøllen (9+1)
FieMus skriver: Tak! Og et stort tillykke til dig også - ja, det kommer vi til, hvor dejligt med sommerbørn
Tak! Og et stort tillykke til dig også - ja, det kommer vi til, hvor dejligt med sommerbørn
Velkommen til siden
Og stort tillykke med graviditeten
FieMus skriver:Tusind tusind tak! - dejlig dreng du har!
FieMus skriver: Hej alle Jeg er ny på siden og vil derfor lige præsentere mig selv. Jeg hedder Fie og er 18 år gammel. Jeg har næsten lige testet positiv! Det var en kæmpe overraskelse men en god en af slagsen Glæder mig til at høre fra alle jer skønne mødre eller gravide
Hej alle Jeg er ny på siden og vil derfor lige præsentere mig selv. Jeg hedder Fie og er 18 år gammel. Jeg har næsten lige testet positiv! Det var en kæmpe overraskelse men en god en af slagsen Glæder mig til at høre fra alle jer skønne mødre eller gravide
Velkommen til og hjertelig tillykke med graviditeten. Nyd det - det er en fantastisk tid.
tanja. skriver:Tak ja det er en dejlig tid så man kan komme ud med barnevognen, min datter er født i april og nød virkelig at have barsel hen over sommeren ovs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128