Kom friske alle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

Liza_h

Denne side er da FEEEED, lad os nu få lidt gang i den herinde..!!!!

jamen jeg kan jo fortælle lidt om mig selv.

Jeg er 34 år, bor sammen med min mand i vores selvbyggede hus, som nu er solgt i Træden, ved Brædstrup, vi flytter pr. 15/3 til Brædstrup i en lejlighed (forhåbentligt)

Jeg har en søn på 3, og venter nummer 2 til d. 22 April. og ham glæder vi os meget til..!!!!

/Liza

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Lulle25

Tillykke med mavsen Ja det er en fed side, men der er ikke rigtig gang i den i april.Høre også il Juli 07 hvor min ene datter er født og der er gang i den og rigtig søde tøser derinde.
Men ja er helt med på at få gang i den herinde også, der er bare ikke ret mange.
Kh Louise Venter nr. 3 til 30 apri. Har Cecilie fra 020601 og Mathilde 270707

Anmeld

10. februar 2009

Louise mortil4

ja det er en super side. Selv er jeg også på juli07 der er Lærke og Liv født. siden, så hvit jeg kan se er i begge på netbaby ikke??
Selvfølgelig skal vi da ha geng i den herinde også. Måske vi er heldige at der kommer flere her ind efter hånden.

Vi bor ved Ølgod på en ejendom som vi er rigtig glade for. Jeg er gift med ungernes far som er 27 år. Selv er jeg 25 år. Er udlært faglært landmand og arbejder som medhjælper på en gård ved Tarm, når jeg ikke er på barsel eller sygemeldt pga gravilitet.

Knus Louise 31+0 med nr 4. Har Freja fra 170206 og Lærke og Liv fra 240707

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.