Dagpenge perioden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Clisolka

Jeg havde også først forventet at få dagpenge udbetalt i morgen, men jeg fik dem allerede sidste torsdag. Jeg er startet op på arbejdet igen den 19, så måske det er derfor jeg fik dem en uge tidligere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

henh01

birthee skriver:

den "gamle-gamle" pc vi har er også en acer, men synes ikke jeg kan finde den til billige penge lige nu... de havde i expert til 2300, men I vores expert havde de kun 2  så overvejer lidt at vente, for kender ikke så meget til det mærke der hedder packard bell...

vi havde en pb sidst og den var så skidt... Den gik ud hele tiden fordi den ikke kunne klare skype og internet samtidig.. Og den havdekostet 5000 kr

Anmeld

28. september 2011

henh01

Babymor2010 skriver:

Jeg havde også først forventet at få dagpenge udbetalt i morgen, men jeg fik dem allerede sidste torsdag. Jeg er startet op på arbejdet igen den 19, så måske det er derfor jeg fik dem en uge tidligere 

Ja det er derfor. Min barsel slutter på fredag og jeg får den sidste uge med nu her også.. Selvom den først sklulle med på næste periode.

Anmeld

28. september 2011

henh01

blomst84 skriver:

Ej hvor lækkert hvor meget får man så ud? Har de sidste 2 mdr fået omkring 12.000

Du får 3700 kr mere før skat.. Typisk en 2000 kr ekstra ud.

Anmeld

28. september 2011

Clisolka

henh01 skriver:

Ja det er derfor. Min barsel slutter på fredag og jeg får den sidste uge med nu her også.. Selvom den først sklulle med på næste periode.

Jamen så fik jeg jo ret - tak for svar 

Anmeld

28. september 2011

henh01

Babymor2010 skriver:

Jamen så fik jeg jo ret - tak for svar 

Anmeld

28. september 2011

birthee

henh01 skriver:

vi havde en pb sidst og den var så skidt... Den gik ud hele tiden fordi den ikke kunne klare skype og internet samtidig.. Og den havdekostet 5000 kr

kender overhovedet heller ikke til hvordan de fungerer... ved bare at vi har været rigtig glade for vores acer, for den hp vi har haft, var der ikke andet end problemer med... så det kunne være jeg skulle vente og se om der kom en acer på tilbud i næste uge...

Anmeld

28. september 2011

henh01

birthee skriver:

kender overhovedet heller ikke til hvordan de fungerer... ved bare at vi har været rigtig glade for vores acer, for den hp vi har haft, var der ikke andet end problemer med... så det kunne være jeg skulle vente og se om der kom en acer på tilbud i næste uge...

denne har jeg og den er virkelig god

http://www.pricerunner.dk/pl/27-2639766/Baerbare/Acer-Aspire-5736Z-453G25Mnkk-Intel-Pentium-T4500-2.3GHz-3GB-250GB-TFT15.6-DVDRW-Win-7-Home-Premoium-Sammenlign-Priser

Anmeld

28. september 2011

birthee

28. september 2011

henh01

birthee skriver:

Har du købt den over nettet eller i en fysisk butik???

Jeg købte den i fona for 3000 kr for et par mdr siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.