så så vi hjerteblink idag 6+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

sofiell89

Jelles skriver:

Vi kan ikke skaffe babysitter, så de skal med men venter ude i venteværelset :-D

Hehe, så er det i orden.. Går det ellers godt med dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Jelles

sofiell89 skriver:

Hehe, så er det i orden.. Går det ellers godt med dig?

Tjah, tror jeg vil finde mere ro, når jeg har set der rent faktisk banker et hjerte....  jeg har ingen grund til at tro noget skulle være galt, men jeg kan ikke slippe tanken om den ligger død derinde ligepludselig.... ved ikke hvorfor...

Så når vi har set hjerte i aften, så håber jeg at jeg kan slappe lidt af, og begynde nyde det, i stedet for at bekymre mig...

Hvad med dig? :-D

Anmeld

5. oktober 2011

sofiell89

Jelles skriver:

Tjah, tror jeg vil finde mere ro, når jeg har set der rent faktisk banker et hjerte....  jeg har ingen grund til at tro noget skulle være galt, men jeg kan ikke slippe tanken om den ligger død derinde ligepludselig.... ved ikke hvorfor...

Så når vi har set hjerte i aften, så håber jeg at jeg kan slappe lidt af, og begynde nyde det, i stedet for at bekymre mig...

Hvad med dig? :-D

Jamen jeg nyder graviditeten.. Er 7+1 idag, og føler mig ikke nervøs mere efter scanningen.. Nu glæder jeg mig bare til at komme til scanning igen på onsdag, for at se om den vokser som den skal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.