hvidovre eller herleve????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Anonym trådstarter

nogle der har prøvet at føde på begge hospitaler. og hvad syntes der er dårligt og bedst ved dem?

også gerne svar fra dem der kun har være på den ene....

og hvordan er reglerne idag efter man har født, bliver de bare smidt hjem efter få timer eller hvordan er det nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Anonym trådstarter

ikke nogle der vil sige noget????

Anmeld

28. september 2011

Dorte...

Jeg har født på Herlev for 4 år siden og var meget tilfeds. Det endte med akut kejsersnit og alt gik super godt og syntes de var meget søde.

Skal føde igen til november og har valgt Herlev igen

Anmeld

28. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har ikke selv prøvet, eller stået med valget mellem de to. Men har hørt rigtig meget godt om Herlev. 

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

hvad syntes i om de to hospitaler på både godt on ondt?

kan bare skrive om det ene hvis i kun har været på det?

Anmeld

5. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har født på herlev for ja 9 måneder siden .. Og jeg var super tilfreds , jeg fødte om natten kæresten fik en seng på sammen stue som os , og vi sov der yderliger 1 nat begge to , ejg synes det var fantastisk at vi begge kunne få lov at sove der ..

Jeg synes os det var dejligt at vi begge fik lidt mad efter fødslen .. Og de var virkelig gode til at være behjælpelige personalet , det var dejligt ..

Vi var der i alt ca halvanden dag vi valgte selv at komme hjem ..

Anmeld

5. oktober 2011

Smølf

Jeg har født på begge 2:
Hvidovre i 2006, fødte 4 uger for tidligt. God og fin fødsel, indlagt i 4. dage, opmærksomt plejepersonale, sød jordemoder.
Herlev 2010: Norm fødsel, var der i 3 timer efter fødslen, tog hjem fordi vi var klar til det. Sød og rar jordemoder. Blev taget fint imod i fødemodtagelsen.

Så gode oplevelser begge steder. Jeg ville en anden gang være helt ligeglad med om det skulle være det ene eller det andet sted.

Anmeld

5. oktober 2011

kirsti

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.