i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. september 2011

mamiolvi

Kl syv skal vi møde på viborg sygehus til kejsersnit , det er så mærkelig at vide at i morgen sker det ... Vi glæder os rigtig meget , tvivler på at få sovet ret meget i nat ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

akskovmose

mamiolvi skriver:

Kl syv skal vi møde på viborg sygehus til kejsersnit , det er så mærkelig at vide at i morgen sker det ... Vi glæder os rigtig meget , tvivler på at få sovet ret meget i nat ...

Pøj Pøj i morgen, om ikke søvn, så få hvilet godt..

Skulle selv have mødt på fødegangen til igangsættelse i morgen, men glæder mig over vores lille søn fylder en ugen i dag.. 

Anmeld

28. september 2011

MaybeBaby

mamiolvi skriver:

Åh for fanden hvor er det spændende!!! :-O fik helt sommerfugle i maven på jeres vegne! Held og lykke og jeg glæder mig i hvert fald til en masse billeder!

Anmeld

28. september 2011

Ka+Ma=Be

mamiolvi skriver:

Ja, det er sq lidt underligt med kejsersnit sådan at kende datoen Men hvor er det dejligt at i endelig får jeres lille guldklump.

Rigtig meget held og lykke med i morgen 

Anmeld

28. september 2011

***S***

Rigtig god fornøjelse!  Og held og lykke!

for dig imorgen!

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

mamiolvi skriver:

ihh hvor spændende altså  al held og lykke med det hele, det bliver så dejligt..

jeg skal møde i svangeramb på Viborg sygehus imorgen 10.30 og så vil jeg da lige skænke dig en tanke, så ligger du jo et sted på sygehuset med jeres guldklump i armene

Anmeld

28. september 2011

Mira0911

mamiolvi skriver:

Ih hvor spændende... 

Held og lykke med i morgen... Glæder mig til at se baby... 

Anmeld

29. september 2011

mamiolvi

TrineMine86 skriver:

ihh hvor spændende altså  al held og lykke med det hele, det bliver så dejligt..

jeg skal møde i svangeramb på Viborg sygehus imorgen 10.30 og så vil jeg da lige skænke dig en tanke, så ligger du jo et sted på sygehuset med jeres guldklump i armene

he he.. Hvor sjovt man skal være i samme bygning.. Dog er det hvis først omkring middag vi kommer til.. Men nu er det godt nok meget snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.