Så kom jeg også afsted i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Kloster

Har de sidste 4 dage taget mig selv i nakken med motion.

Søndag cyklede jeg 10 km, mandag gik jeg 4 km med vores hund, tirsdag løb (og gik lidt) jeg 6½ km og i dag har jeg cyklet 8½ km.

Jeg kunne næsten ikke komme afsted i dag. Vores den mindste på 7½ år kom ind til os kl 5.30, han havde haft marerit og ville sove ved os. Jeg har sovet så dårligt den sidste time, men kom da op. Cyklede i skole med drengene og kunne bare slet ikke få ordentligt startet på dagen... Træt og hovedpine.

Tror noget af trætheden skyldes mine pludselige krav af min krop nu når jeg motionere hver dag. Også er mine muskler i min lyske ret medtaget efter gårsdagens løb/gang-tur....

Har haft fri i dag og lod sofaen springe på mig i formiddags. Fik sovet lidt (gør jeg ellers aldrig midt på dagen) men har åbenbart haft behov for det. Da jeg vågnede kæmpede jeg mig i mit træningstøj, fandt cyklen og hjelmen frem og trådte i pedalerne.

Og åhhhhh hvor har man det bare dejligt bagefter.... Godt jeg kom afsted... Ville bare gerne have haft det gjort noget før, når jeg har det så godt bagefter. Kunne bare ikke trække mig op i dag....

Har tidligt fri fra arbe i morgen (kl 12.30) og vil ud og gå en tur med hunden. Tror næppe mine ben er helt klar til en løbetur allerede i morgen. Så den løbetur gemmer jeg til weekenden...

Hvad med jer.... Får I motioneret?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Joan ( Smallie )

Ja lige om lidt når farmand kommer hjem og overtager ungerne så køre jeg ind og træner i loop og lige nu giiiiiiider jeg ikke men har det så godt bagefter. Så bare afsted med mig

Anmeld

28. september 2011

Kloster

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja lige om lidt når farmand kommer hjem og overtager ungerne så køre jeg ind og træner i loop og lige nu giiiiiiider jeg ikke men har det så godt bagefter. Så bare afsted med mig

Ja nemlig... Bare afsted med sig.....

Hvad er Loop??

Anmeld

28. september 2011

Joan ( Smallie )

Kloster skriver:

Ja nemlig... Bare afsted med sig.....

Hvad er Loop??

Det er vægt træning. De står i en cirkel med 16 maskiner til hver sin muskel gruppe og så sidder du der i 45 sek hver 4 maskine er en puls maskine altså en cykel eller romaskine og så køre du bare rundt i cirklen 2 gange, gerne mere hvis du har lyst, det er super hårdt for der er ikke nogen pause fra den ene maskine til den anden, men man overbelaster ikke nogen muskler fordi det ikke er de samme muskler du træner lige efter.

Prøv at googl loop og læs om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.