Har de sidste 4 dage taget mig selv i nakken med motion.
Søndag cyklede jeg 10 km, mandag gik jeg 4 km med vores hund, tirsdag løb (og gik lidt) jeg 6½ km og i dag har jeg cyklet 8½ km.
Jeg kunne næsten ikke komme afsted i dag. Vores den mindste på 7½ år kom ind til os kl 5.30, han havde haft marerit og ville sove ved os. Jeg har sovet så dårligt den sidste time, men kom da op. Cyklede i skole med drengene og kunne bare slet ikke få ordentligt startet på dagen... Træt og hovedpine.
Tror noget af trætheden skyldes mine pludselige krav af min krop nu når jeg motionere hver dag. Også er mine muskler i min lyske ret medtaget efter gårsdagens løb/gang-tur....
Har haft fri i dag og lod sofaen springe på mig i formiddags. Fik sovet lidt (gør jeg ellers aldrig midt på dagen) men har åbenbart haft behov for det. Da jeg vågnede kæmpede jeg mig i mit træningstøj, fandt cyklen og hjelmen frem og trådte i pedalerne.
Og åhhhhh hvor har man det bare dejligt bagefter.... Godt jeg kom afsted... Ville bare gerne have haft det gjort noget før, når jeg har det så godt bagefter. Kunne bare ikke trække mig op i dag....
Har tidligt fri fra arbe i morgen (kl 12.30) og vil ud og gå en tur med hunden. Tror næppe mine ben er helt klar til en løbetur allerede i morgen. Så den løbetur gemmer jeg til weekenden...
Hvad med jer.... Får I motioneret?????
Anmeld