Piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2011

RiUL

Håber at I alle har det godt!

Er vi efterhånden ved at ha fået alle babyerne til verden?

- Vores computer er gået i stykker, så har ikke haft mulighed for at skrive FB og vise billeder, men det kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

MaybeBaby

RiUL skriver:

- Vores computer er gået i stykker, så har ikke haft mulighed for at skrive FB og vise billeder, men det kommer

Vi har det bare SÅ godt! stille og rolig og nem er han og han bliver jo rost alle steder fra, så kan godt fortælle dig, at vi er stolte forældre! hvordan med jer?

Anmeld

28. september 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Synes godt nok du havde været lidt fraværende hehe.

Det går også super her. Det er skønt at kunne kalde sig mor!  Og ja, der er kommet mange dejlige bebser efterhånden! Spændende om de sidste når at komme inden september er omme.

Hvordan går det med jer? 

Anmeld

28. september 2011

***S***

Vi har det skøønt!!!

Har haft besøg af sundhedsplejersken idag, William har taget 900g på, på 14 dage!!  Så han er ved at være en stor dreng!  Vejer nu 4550g og er 5 uger gammel!

Ellers nyder vi livet som forældre!

Håber os I har det godt smukke!

Anmeld

28. september 2011

***S***

MaybeBaby skriver:

Vi har det bare SÅ godt! stille og rolig og nem er han og han bliver jo rost alle steder fra, så kan godt fortælle dig, at vi er stolte forældre! hvordan med jer?

Dejligt profil billede af jer!!

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

RiUL skriver:

jeg har det okei, er dog ved at være uuutrolig utålmodig og vil så gerne have vores dreng ud snart

håber i har det godt og nyder den lille

Anmeld

28. september 2011

morpåthurø

Hej Piger. jeg er her også endnu, dog stadig med en guldklump i maven. Termin er idag men ingen tegn på at lillebror er på vej ud, så mon ik jeg må vente til starten af oktober før han kommer ud. Nu må vi se.

Tillykke med alle jeres skønne guldklumper- glæder mig til at vise jer min

Louise

Anmeld

28. september 2011

Mira0911

RiUL skriver:

Her går det faktisk også godt... 

Dog synes Lina det er rigtig hyggeligt at være vågen det meste af natten... Puh hvor jeg er træt, så får nappet end del små lure i løbet af dagen... 

Anmeld

29. september 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Dejligt profil billede af jer!!

Tak for de pæne ord

Anmeld

29. september 2011

HeidiØ

RiUL skriver:

Yes, William fylder 16 dage idag - det har været super hårdt pga amningsproblemer, men er efterhånden ved at ha styr på det, dog med suttebrikker!

Han er ofte lidt pylret (eller meget) i løbet af dag og nat.. men lige idag har han sovet en del, det har været super lækkert!!

Ellers er han bare fantaaaaastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.