Hej alle tøser
Jeg tænker at I hellere må høre min historie

Jeg er blevet alene med ungerne, da Peter flyttede for 2 uger siden! Der har været en masse grunde til at det er endt som det er, men det korte af det lange er at vi skal separeres og bo en tid hver for sig

Jeg ved ikke hvad fremtiden kan bringe for os, men lige nu ville det hele ende i kaos hvis vi bliver boende sammen

Det er rigtig hårdt at være alene med begge børn, og samtidig være stærk, være en god sygeplejerske på mit arbejde og sørge for at ordne alt det praktiske

Jeg har dage hvor jeg tænker, jamen så er det sådan det er nu og det går da egentlig fint med mig og ungerne alene og så har jeg dage hvor jeg bare tuder og tuder og tuder

Victoria tager det hårdest, hun kan ikke forstå hvorfor vi ikke bor sammen allesammen og hun har perioder hvor hun overreagerer på mindre ting, kaster med tingene og råber, skriger og græder helt ulykkeligt
Så er der dage hvor hun er helt neutral og snakker om det hele som om det er det mest naturlige i verden! Heldigvis er institutionen meget opmærksomme på hende og forsøger at hjælpe hende til at forstå og acceptere hendes nye hverdag!
Valdemar forstår ikke så meget, jeg har ihvertfald ikke mærket nogen reaktion fra ham endnu. Han er glad derhjemme og også når han ser Peter.
Jeg ville ikke så meget andet end at informere jer om at det hele ser lidt anderledes ud hjemme hos os for tiden.
Knus fra Kathrina
Anmeld