Sidste nyt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

tumle81

Hej alle tøser

Jeg tænker at I hellere må høre min historie

Jeg er blevet alene med ungerne, da Peter flyttede for 2 uger siden! Der har været en masse grunde til at det er endt som det er, men det korte af det lange er at vi skal separeres og bo en tid hver for sig

Jeg ved ikke hvad fremtiden kan bringe for os, men lige nu ville det hele ende i kaos hvis vi bliver boende sammen

Det er rigtig hårdt at være alene med begge børn, og samtidig være stærk, være en god sygeplejerske på mit arbejde og sørge for at ordne alt det praktiske

Jeg har dage hvor jeg tænker, jamen så er det sådan det er nu og det går da egentlig fint med mig og ungerne alene og så har jeg dage hvor jeg bare tuder og tuder og tuder

Victoria tager det hårdest, hun kan ikke forstå hvorfor vi ikke bor sammen allesammen og hun har perioder hvor hun overreagerer på mindre ting, kaster med tingene og råber, skriger og græder helt ulykkeligt
Så er der dage hvor hun er helt neutral og snakker om det hele som om det er det mest naturlige i verden! Heldigvis er institutionen meget opmærksomme på hende og forsøger at hjælpe hende til at forstå og acceptere hendes nye hverdag!

Valdemar forstår ikke så meget, jeg har ihvertfald ikke mærket nogen reaktion fra ham endnu. Han er glad derhjemme og også når han ser Peter.

Jeg ville ikke så meget andet end at informere jer om at det hele ser lidt anderledes ud hjemme hos os for tiden.

Knus fra Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Hvor er det trist.. Men desværre så går det den vej engang imellem.

Jeg kan kun tale af egen erfaring.
Victoria skal nok lære at sådan er hendes hverdag blevet. Det tager lidt tid, men så længe du og Peter snakker fornuftigt sammen, så falder hun også til ro og finder sig til rette i den hverdag hun nu har fået.

Men det er super hårdt. Og kan sagtens forstå din frustration og loyalitet overfor dit arbejde.. men du er kun et menneske, ikke superwoman eller lign.
Det er bedre at lægge kortene på bordet og sige at du ikke kan køre på fuld kraft en periode indtil at du har fundet en rytme..
Mon ikke dine kollegaer forstår det?

Du får opbakning herfra... og skriv bare hvis du har noget på hjertet.

knus Rikke

Anmeld

27. januar 2009

Strack

Puha det er jeg rigtig ked af at høre...
ved ik lige hvad jeg skal skirve, men tusind kram og tanker herfra

Mette

Anmeld

27. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er jeg sørmer ked af at høre. Men jeg ved også (da jeg er skilsmissebarn) at det er bedre, når man er kommet ud på den anden side. Det forfærdeligt, mens man står i det og mange nye ting man skal vende sig til. Jeg håber du falder godt til i det hele og situationen taget i betragtning, er det da godt at I ikke nåede at købe hus.
- Så er du da stillet lidt bedre, i hvertfald!

Håber du har folk omkring dig, der kan give en hånd, også med Victoria, så du får lidt plads.

Tanker og kram

Anmeld

27. januar 2009

JulieE

Puha... det er jeg sgu ked af at høre!!!!! Jeg håber du og ungerne kommer godt igennem det hele og I finder en god rytme i hverdagen!! Håber også at du og Peter får det hele til at fungere med ungerne.
Jeg ved ikke helt hvad jeg ellers skal skrive, men læs endelig af herinde , søde!!

Knus og tanker fra
Julie

Anmeld

27. januar 2009

Tina2

Sødeste Kathrina, jeg sidder her helt i chok og med ondt i maven:-( Hvor er det bare synd for jer alle 4:-(

Håber I kommer igennem det hele på en god måde, og husk du altid kan læsse af på os herinde, og mobilnummer til undertegnede har du også, hvis du får brug for det....

Hvor må det bare være hårdt... Jeg er ikke selv skilsmissebarn, har forældre der har været gift i snart 40 år, så jeg aner ikke hvordan det må være eller kan tale udfra erfaringer.... Men husk vi er her hvis du får brug for det!

Kæmpestort kram til dig, søde! Jeg tænker på dig.....

Knus Tina

Anmeld

27. januar 2009

Muslingen

Pyha stakkels dig. Det er bare ikke sjovt at skulle det igennem. Håber i får det klaret stille og roligt og at børnene snart vænner sig til den nye hverdag.
Knus Fie

Anmeld

28. januar 2009

tumle81

Hej igen

Ja det går da sådan nogenlunde, i dag var en af de bedre dage

I går var bare rigtig nedtur

Jeg har torsdag og fredag, og glæder mig til at kunne ordne en masse derhjemme og få slappet lidt af. Arbejdet er informeret og der er fuld forståelse, jeg har de sødeste kolleger. Her til aften da jeg mødte havde min kollega købt te til mig, så jeg havde lidt godt til aftenen, det luner da bare for vildt

Tak for jeres søde ord, det er rart at I her

Knus Kathrina

Anmeld

28. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

I starten vil det nok gå meget op og ned, men du har også en del hverdagsfri og den slags, når du har nattevagter? - Så du kan få lidt plads...

det er også ok, at skrive, når du har nedturerne, hvis du har brug for luft eller bare lukke ud.

KRAM

Anmeld

28. januar 2009

Annette

Hej Kathrina.

Er ked af at høre du er blevet alenemor.
Men jeg ved at det kan gå godt og at børnene nok skal finde deres plads i det hele.
Oliver far og jeg gik fra hinanden i december 2007 og de næste måneder kunne jge godt mærke på Oliver at han havde svært ved at finde ud af det hele.
Men vi fandt rytmen i hverdagen og ingen slinger i valsen (fordi han nu ikke havde sin far i hverdagen).
Nu er det jo så et år siden vi flyttede fra hinanden og Oliver trives i bedste velgående og har gjort det rigtig længe, han er ikke mere sur og gal. Han er en kærlig dreng der gerne vil kramme og kysse og fortælle hvor meget han elsker mig.

Selvom tiden lige efter et brud er svær, så er der lys forude, nu skal du og ungerne lige finde jeres rytme og så skal du se, så klarer det op igen..

Opmuntrende kram fra Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.