Wuuuuhuu en eksamen mindre :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Carl-Emil's mor

Jamen så var det da ellers lige at man gik op og fik 7 i sin DKK eksamen til trods for man har brugt, og hold nu godt fast, 2,5 time på at læse op til den SOM DET ENESTE!!!  

Snot hamrende dumt ikke at læse mere op, I know men jeg har simpelthen bare nedprioteret det i forhold til alt andet og alligevel fik jeg 7 efter ny skala, det er da lige til at blive happy-face over 

Rigtig god onsdag til ALLE JER ANDRE DERUDE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Pige2009

Tillykke

Anmeld

28. september 2011

Carl-Emil's mor

Baagøe skriver:

Tillykke

tusind tak

Forstår det bare så absolut slet ikke for med den mikro forberedelse burde det ikke være så lige til men åbenbart

Anmeld

28. september 2011

Pige2009

Höör skriver:

tusind tak

Forstår det bare så absolut slet ikke for med den mikro forberedelse burde det ikke være så lige til men åbenbart

Sejt!

Anmeld

28. september 2011

Louiiiise

Du er for sej søde

Anmeld

28. september 2011

AnneBJ

Shit jeg håber at gøre dig kunsten efter til foråret når jeg vender tilbage fra barsel...

Anmeld

28. september 2011

Carl-Emil's mor

AnneBJ skriver:

Shit jeg håber at gøre dig kunsten efter til foråret når jeg vender tilbage fra barsel...

Tro mig, kan jeg kan alle min underviser er præcis som Ted fra Scrubs serien... Både udseendet og måden at tale på men glæd dig!!! Er så rart at være færdig med det fag

Anmeld

28. september 2011

Frøken J.

Höör skriver:

Jamen så var det da ellers lige at man gik op og fik 7 i sin DKK eksamen til trods for man har brugt, og hold nu godt fast, 2,5 time på at læse op til den SOM DET ENESTE!!!  

Snot hamrende dumt ikke at læse mere op, I know men jeg har simpelthen bare nedprioteret det i forhold til alt andet og alligevel fik jeg 7 efter ny skala, det er da lige til at blive happy-face over 

Rigtig god onsdag til ALLE JER ANDRE DERUDE 

Wohoo! Congrats  

Anmeld

28. september 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Wohoo! Congrats  

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.