Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamen så var det da ellers lige at man gik op og fik 7 i sin DKK eksamen til trods for man har brugt, og hold nu godt fast, 2,5 time på at læse op til den SOM DET ENESTE!!!
Snot hamrende dumt ikke at læse mere op, I know men jeg har simpelthen bare nedprioteret det i forhold til alt andet og alligevel fik jeg 7 efter ny skala, det er da lige til at blive happy-face over
Rigtig god onsdag til ALLE JER ANDRE DERUDE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke
Baagøe skriver: Tillykke
tusind tak
Forstår det bare så absolut slet ikke for med den mikro forberedelse burde det ikke være så lige til men åbenbart
Höör skriver: tusind tak Forstår det bare så absolut slet ikke for med den mikro forberedelse burde det ikke være så lige til men åbenbart
Sejt!
Du er for sej søde
Shit jeg håber at gøre dig kunsten efter til foråret når jeg vender tilbage fra barsel...
AnneBJ skriver: Shit jeg håber at gøre dig kunsten efter til foråret når jeg vender tilbage fra barsel...
Höör skriver: Jamen så var det da ellers lige at man gik op og fik 7 i sin DKK eksamen til trods for man har brugt, og hold nu godt fast, 2,5 time på at læse op til den SOM DET ENESTE!!! Snot hamrende dumt ikke at læse mere op, I know men jeg har simpelthen bare nedprioteret det i forhold til alt andet og alligevel fik jeg 7 efter ny skala, det er da lige til at blive happy-face over Rigtig god onsdag til ALLE JER ANDRE DERUDE
Wohoo! Congrats
Frøken J. skriver: Wohoo! Congrats
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128