Vidundermiddel eller fup og fidus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Giraffen

Hvad tænker i?

http://shop.propsandpearls.com/graviditet/foerfoedselstraening/index.php?view_product=132&paging=0

Det skulle kunne træne underlivet op til at udvide sig så man ikke sprækker under fødsel

Hvis nogen har erfaring så del gerne ud sidder ikke og overvejer at købe den, men blev meget nysgerrig på om den i praksis mon virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

kirsti

jeg tror ikke på den med at sprække. Det har jo ikke noget som sådan med bækkenbunden at gøre om man sprækker men derimod med hudens elasticitet da det jo er den der sprækker og jeg kan da ikke forestille mig de har tænkt sig at man skal udvide indgangen (eller hvad vi skal kalde det) til babyhovedstr med den der fidus dagligt de sidste 3 uger.... jeg skulle ihvertfald ikke nyde noget

Anmeld

28. september 2011

TbCp

Synes mere det ligner en måde at camouflere et sexlegetøj på ....

Anmeld

28. september 2011

Maja88

TbCp skriver:

ja det synes jeg også

Anmeld

28. september 2011

Giraffen

kirsti skriver:

jeg tror ikke på den med at sprække. Det har jo ikke noget som sådan med bækkenbunden at gøre om man sprækker men derimod med hudens elasticitet da det jo er den der sprækker og jeg kan da ikke forestille mig de har tænkt sig at man skal udvide indgangen (eller hvad vi skal kalde det) til babyhovedstr med den der fidus dagligt de sidste 3 uger.... jeg skulle ihvertfald ikke nyde noget

jeg tror også hensigten er at huden skal strække sig men ja synes også det er noget lidt halvskørt noget, selvom det ikke nødvendigvis er dårligt

Anmeld

28. september 2011

Giraffen

TbCp skriver:

hmm ku også være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.