Tak for svar+ spørgsmål om sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Smølf

Hej piger,

Mange tak for svar... Hold da op, hvor har mange af jer været hårdt ramt af sygdom... Håber at i alle er ved at være ovenpå igen.

Jeg tænkte lidt på om i går og holder lidt øje med, hvor ofte jeres barn er syge? Jeg har i et helt år (fra feb 08-dec 08) skrevet ned hver gang sebsastian var syg -og det blev til... Hold nu godt fast... 45 sygedage!! (og så er januar ikke engang talt med hvor han bl.a. var indlagt en enkelt dag med astmatisk bronkitis).

Er det bare mit barn, der er så ofte sygt? Jeg håber selvfølgelig at vi har overstået det værste og at hans immunsystem er ved at være udviklet.

Jeg skal snart til at skrive min anden store opgave på studiet og skal faktisk skrive om børn, som bliver hyppigt syge. Så det ville være rart at høre lidt om jeres erfaringer.

Kh Neta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Mimic

jeg har også skrevet ned det sidste års tid og kan med lettelse melde ud at vi heldigvis kun har haft, og hold nu fast, 9 sygedage

vi har tilsyneladende et jern helbred herhjemme, det skal dog siges at januar i år ikke er talt med, her har vi alle 3 lagt i 14 dage med diverse influenza, forkølelser og virusser

Fra Linda

Anmeld

26. januar 2009

Stumpen

Det er godt nok mange dage.!! Mathilde har som sagt lige lagt en uge og så var vi i sin tid indlagt en uge på sygehuset, -da Mathilde var 2 mdr.. Men i mellemtiden har hun faktisk ikke været syg...
Jeg tror ikke jeg skyder helt forkert, hvis jeg skriver at mathilde har haft omkring 30 sygedage i hendes 2½ årig liv..
Anja..

Anmeld

27. januar 2009

Heidimed lea

hej nu er Lea ikke den som har været mest syg, vi havde også den store tur mellem jul og nytår og vi havde syge børn på skift i 26 dage mest Nicolaj som har været indlagt tre gange med bla broncitis og RS virus og ørene. han skal have dræn i morgen.

jeg synes ikke det lyder helt udsedvasnlig med 45 dage med det er da i den høje ende.

hvis du skal bruge mere til din opgave så skriv endelig til mig. vores den store var meget syg, alle mine har Broncitis og tror det gør dem oftere syge, jeg deler gerne ud
knus Heidi

Anmeld

27. januar 2009

Doktor Doolittle

Hej søde
Det lyder hårdt med 45 sygedage!!!
Vi er ret heldige med sygdom hjemme hos os William har sidste år haft een dag hvor jeg hentede ham en eftermiddag i vuggen med klemt finger, een dag med tynd mave hjemme og een dag med øjenbetændelse (sidste var faktisk i januar).
Theodor havde sidste år een sygedag hjemme. Michael har hostet en måned nu efter en forkølelse, selv har jeg været småflad i januar og haft to lige-i-sengen-dage men har ellers været rask fraset mine nedtursdage
Tina

Anmeld

27. januar 2009

Heidi.

Hej..

Frederikke var også rigtig meget syg da hun var lille. Hun var indlagt 10 gange flere dage af gangen i 2005.. Så da hun var lille var hun rigtig tit hjemme..

Phillipa har heldigvis ikke været ligeså meget syg..

Det er enormt belastende når børnene er så meget syge.. Og hårdt.. Lad os håbe at det bliver bedre i 2009.

Kh Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.