Gode råd mod lændesmerter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2011

ninnaa

Hej .

Ville høre om jeg var så heldig at der er nogen herinde der har et godt råd mod lændesmerter , et eller andet man kan gøre for at mindste smerterne lidt .

mit arbejde er hvor jeg sidder ned hele dagen, og stiller mig så lidt op engang imellem .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Mikkel's mor <3

ninnaa skriver:

Hej .

Ville høre om jeg var så heldig at der er nogen herinde der har et godt råd mod lændesmerter , et eller andet man kan gøre for at mindste smerterne lidt .

mit arbejde er hvor jeg sidder ned hele dagen, og stiller mig så lidt op engang imellem .

En varmepude tager smerterne, men ikke alle. i hvert fald ikke på mig. :/

Anmeld

28. september 2011

ninnaa

Mikkel's mor <3 skriver:

En varmepude tager smerterne, men ikke alle. i hvert fald ikke på mig. :/

Okay tak

Anmeld

28. september 2011

kirsti

jeg er ikke gravid men har altid haft problemer med lænden. Var til fys idag og spurgte hvad man kan gøre og hun sagde at det galt om at styrke de indre muskler omkring rygsøjlen.

Jeg fik nogen øvelser, det er lidt svært at forklare men måske du kan finde øvelser på nettet

Anmeld

28. september 2011

ninnaa

kirsti skriver:

jeg er ikke gravid men har altid haft problemer med lænden. Var til fys idag og spurgte hvad man kan gøre og hun sagde at det galt om at styrke de indre muskler omkring rygsøjlen.

Jeg fik nogen øvelser, det er lidt svært at forklare men måske du kan finde øvelser på nettet

Ja okay .

rigtig mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.