Sælges: Kænguru ringslynge i økologisk bomuld.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.613 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Isabella_mor

jeg har valgt at sælge vores slynge, den er faktisk aldrig rigtig blevet brugt, fordi jeg ikke rigtig har kunnet finde ud af at bruge den... tålmodighed er aldrig noget jeg bare lige får, og så havde jeg en bæresele som jeg brugte i stedet.. den var ikke så besværlig at få ham i. 

den er sort og den er rigtig fin.. og den kan faktisk bruges til et barn på op til 2 år.. og der findes tutorials på nettet (youtube bla) hvordan man bruger den.. og billeder på slynger DK. samt en masse info hvis man gerne vil nørde dem. 

den koster 549,95 kr fra helt ny. orginal pose følger med, endda stadig med mærke på.  jeg har den orginale kvittering på den. så der er (hvis der er ) garanti på den selvfølgelig.. 

den er købt i ønskebørn den 20 januar 2011.. 

jeg har lånt billeder fra nettet. jeg kan godt tage billeder af den jeg har herhjemme, jeg gider bare ikke lige gøre det nu.. 

kom med bud... 

Mvh Isabella 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

nattergalen

Hejsa, 

Vi kunne godt være interesseret men vil rigtig gerne se nogle billeder af din når du lige får tid til det  
Og hvad din mindste pris er..  

Anmeld

28. september 2011

ano14316

Jeg vil gerne byde 250 kr. 

Anmeld

28. september 2011

Isabella_mor

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Vi kunne godt være interesseret men vil rigtig gerne se nogle billeder af din når du lige får tid til det  

jeg kan smide nogle billeder ind af den i eftermiddag. når min kæreste kommer hjem og tager sig af bassen.. 

jeg tænker en mindstepris på 400 incl porto..  fordi den ikke er brugt, kun prøvet på.. 

Anmeld

28. september 2011

Isabella_mor

ano14316 skriver:

Jeg vil gerne byde 250 kr. 

det er desværre for lidt. den koster som skrevet 549,95 fra ny og den er ikke brugt, kun prøvet på. så det er lige lovlig for lidt. 

Anmeld

30. september 2011

Isabella_mor

nattergalen skriver:

Hejsa, 

jeg holdte ikke lige hvad jeg lovede med de billeder der, fordi jeg ikke nåede det. jeg regner med at få det gjort i aften så skriver jeg lige til dig så du kan se dem, de bliver bare lagt i denne tråd så de ligger samlet

Anmeld

9. oktober 2011

Isabella_mor

jeg er lidt uheldig med tid mht de billeder... men jeg opper den lige. jeg skal nok få taget nogle billeder og smidt ind... men den er 100% magen til den på billedet... 

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

Her er et billede af den jeg har  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

nattergalen skriver:

Hejsa, 

jeg har fået taget mig sammen og har fået taget billede af min slynge. jeg har væet lidt langsom til at få taget det billede...  det er i indlægget før dette  

Anmeld

9. november 2011

Isabella_mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.