2 år og vil stadig ikke falde i søvn alene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Katriine

Har kigget lidt rundt på siden, og synes ikke rigtig jeg kan finde noget der svare på mit spørgsmål.. Så jeg prøver alligevel .. Jeg har en datter på 2 år, hun har altid sovet i min seng da mig og hendes far gik fra hinanden lige efter fødslen, og det var nemmest når jeg ammede og sådan.. da hun blev 8 måneder prøvede jeg at putte hende i hendes egen seng på sit eget værelse, men efter en uge hvor jeg gik ind hver 5 min opgav jeg.. så da hun fyldte et år fik jeg hende endelig i hendes egen seng men ved siden af min egen og det gik egentlig fint for hun kom ordenlig tid i seng og sådan.. hun har været vant til at være hos sin far hver anden weekend og en overnatning i hverdagen, men for noget tid siden kom han i fængsel og siden da har jeg slet ikke kunne få hende til at falde til ro om aftenen og hun vil ikke være alene.. og en uge har hun fødselsdag og har købt en ny juniorseng til hende, men jeg ved slet ikke hvordan jeg skal gribe det an? Så jeg håbede måske at nogle af jer havde nogle gode råd .. Knus ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Anja.t

Hej.

Jeg har en dreng på 2 år og 3 mdr og han har også altid sovet hos os. Indtil vi skiftede til en mindre seng, så var der ikke så meget plads til os alle, der kom han i hans egen seng, men vi stillede hans seng helt op ad vores, så kom han alligevel op til os om natten.

For 3 uger siden besluttede vi at skille vores senge ad og min mand lavede en sengehest til ham og forklarede ham, at nu var det altså hans seng og der skulle han sove.

Før kunne han ikke sove med mindre vi lå næse mod næse og pande mod pande, men nu sidder jeg ved siden af hans seng og hygger og læser 2 pixi bøger og synger 3 godnat sange også sover han med det samme.(altid de samme bøger og sange)

Håber at det kunne give dig nogle ideer til hvordan du får din datter til sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.