På shopping med kæresten og se hvad jeg fik :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2011

lycly

4 SKØNNE kjoler Fik faktisk også en blazer og en top. Og et par støvler her til efteråret . 

Ville bare lige prale - og så gøre Københavnere opmærksom på at H&M i fields kører noget kampagne rabatter hvor de har sat en masse ting ned til 100 kroner- bl.a. de her 4 kjoler (og blazeren og toppen) !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Sofia

HVor er de fine - er især vild med den sorte kjole! Men jeg har vist ikke din figur

Anmeld

27. september 2011

lycly

Sofia skriver:

HVor er de fine - er især vild med den sorte kjole! Men jeg har vist ikke din figur

Har nu heller ikke liiige en fit figur, men kjolerne hjælper det lidt på vej

Anmeld

27. september 2011

MinNoah

Den kjole helt til venstre prøvede jeg for 3 uger siden i hogm - der kostede den dog 350kr!!

Hvis du kommer forbi hogm igen og den er i str 40 til 100 kr betaler jeg gerne portoen oveni hvis du vil sende!! :-)

Anmeld

27. september 2011

lycly

MinNoah skriver:

Den kjole helt til venstre prøvede jeg for 3 uger siden i hogm - der kostede den dog 350kr!!

Hvis du kommer forbi hogm igen og den er i str 40 til 100 kr betaler jeg gerne portoen oveni hvis du vil sende!! :-)

Den beige som jeg også har i pink ? Jeg skal derud i morgen , skal nok kigge efter den  

Anmeld

27. september 2011

MinNoah

LunaLykke skriver:

Den beige som jeg også har i pink ? Jeg skal derud i morgen , skal nok kigge efter den  

Ja Vil gerne have den i Beige..

Anmeld

27. september 2011

MinNoah

MinNoah skriver:

Ja Vil gerne have den i Beige..

og tusind tak hvis du gider kigge!! :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.