hjerteblink 5+6 / 6+0 (alt efter hvilken tæller man bruger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2011

sofiell89

Jeg skal til tidlig scanning imorgen, bare for at tjekke om der overhovedet er et foster.. Men hvor stor tror i chancen er, for at jeg kan se hjerteblink så tidligt?
min lægen siger jeg er 5+6 imorgen. Jeg siger 6+0 - så vi er næsten enige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

LeneKE

Jeg blev scannet da jeg var bom bom 6+3 tror jeg og der kunne man ikke se hjerteblink - ikke engang nogen baby faktisk  Der kunne man kun se "blommen" hvor baby bliver til - så det eneste var egentlig bare lidt kedeligt  men var så inde og blive scannet igen da jeg var omkring 8 uger henne, og der kunne man se den lille spirrevip og mener også der var hjerteblink

Anmeld

27. september 2011

LeneKE

Jeg blev scannet da jeg var bom bom 6+3 tror jeg og der kunne man ikke se hjerteblink - ikke engang nogen baby faktisk  Der kunne man kun se "blommen" hvor baby bliver til - så det eneste var egentlig bare lidt kedeligt  men var så inde og blive scannet igen da jeg var omkring 8 uger henne, og der kunne man se den lille spirrevip og mener også der var hjerteblink

Anmeld

27. september 2011

Frøken J.

sofiell89 skriver:

Jeg skal til tidlig scanning imorgen, bare for at tjekke om der overhovedet er et foster.. Men hvor stor tror i chancen er, for at jeg kan se hjerteblink så tidligt?
min lægen siger jeg er 5+6 imorgen. Jeg siger 6+0 - så vi er næsten enige

Der er stor forskel.. Jeg var til tidlig scanning da jeg var 7+0 og fik at vide, at var jeg kommet et par dage før, så havde man ikke kunne se hjerteblink endnu. Men har hørt om folk, der har kunne se hjerteblink tidligere..

Anmeld

27. september 2011

VNB

vi så hjerteblink da jeg var 6+1 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.