Risiko for at miste efter uge 9?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.444 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2011

christinak

Hej tøserJeg har lige siden jeg har fundet ud af jeg er gravid været små nervøs for at miste.Vi har så været til scanning igår hvor jeg var 9+3 og så hjerteblink og den lille bevægede sig en del.Nu er det så jeg blir lidt små nervøs igen igen og tænker hvor stor chance der er for at miste efter scanningen her i uge 9.Hilsen Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Kris89

jeg kender ikke nogen undersøgelser.

vil da sige risikoen er lille, når du 9+3 har set hjerteblink og alt var i orden. Men man kan jo aldrig være helt sikker. de siger vel den største risiko er til man er i uge 12.

selv mistede jeg 9+3, men jeg havde så heller ikke været til scanning af nogen art, så fosteret kan jo lige så godt være dødt før.

Anmeld

27. september 2011

baby012

risikoen er jo størst til uge 12.. men man kan desværre aldrig være helt sikker, jeg er f.eks stadig rædselslagen for at miste.. har jeg været siden uge 4.. og det forsvinder nok ikke før jeg ligger med hende i mine arme hvpr jeg kan se at hun er okay og trækker vejret helt fint  

det er ikke uden bekymringer at være gravid desværre.. 

Anmeld

27. september 2011

Madam Blå

Jeg mener at have læst et sted, at sandsynligheden for, at graviditeten ender med et sund og raskt barn er nogle og 90 %, når man har set hjerteblink

Men ja, bekymringerne varer ved. Jeg er 33+5, og er stadig meget bekymret for, om hun nu er ok derinde. Sådan er det vist bare at være gravid. Vil dog sige, at jeg synes det blev bedre efter at jeg mærkede den lille hver dag. Så der er håb forude

Anmeld

27. september 2011

-Sigrid-

Når du har set hjerteblink er det vist nogenlunde lige så stor sandsynlighed for at miste som når du er i 2. og 3. trimester - tillykke 

Anmeld

27. september 2011

Silke83

Da jeg blev scannet og så hjerteblink i uge 8+6 sagde lægen til mig, at der var 98% chance for at der ville komme et levende barn ud af det Det var meget beroligende, men alligevel begyndte jeg først rigtigt at slappe af efter uge 12 og nf-scanning... Men der er rigtigt gode chancer!

Anmeld

27. september 2011

Muffinmus

jeg fik også af vide til en scanning at efter hjerteblik i 8 uge var der kun ca 2 procent chance for abort, så det gik jeg ud fra:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.