Er pludseligt blevet enlig mor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Anonym trådstarter

Det er en meget uvant situation for mig og kender ingen der er det....

Da jeg var 10 uger henne, besluttede han sig pludseligt for at han ikke vil deltage i det hele alligvel... (det var planlagt). Så det hele er så uvirkeligt for mig...

Er der andre derude som mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

SLC

Er ikke selv i situationen men vil da lige give dig et KNUS. .

Anmeld

10. oktober 2011

Numsebumse

Jeg har været i samme situation intil for knapt 2 år siden, Jeg var alen med to børn lige fra starten, jeg vil ikke lyve, det er hårdt til tider og der er mange følelsesmæssige opog nedture, men jeg kan anbefale dig to bøger den ene hedder Super Mor og er skrevet af Anna Skygge bjerg den er fra 2007, gyldendals bogklubber og handler om smutveje for enlige mødre og andre seje kvinder der vil have en nemmere hverdag, den anden hedder Vi er sgu da lige så meget en familie, er skrevet af Helle Damsgaard og Sofie Rud den er fra 2007 og udgivet TV2 den handler om at undslippe gidseldramaet i hjørnesofaen og komme videre med et glimrende liv som enestående mor, begge bøger gode til når man føler sig lidt alene i verden og synes det hele er lidt hårdt eller man begynder at tvivle på sig selv og så er der nogle gode ideer til at gøre hverdagen lidt nemmere. Men nu viljeg ikke tage modet fra dig, der er bestemt også mange fordele ved at være enlig forældre, for det første er der ikke nogen at diskutere opdragelse med, for den står du selv for det er dig der bestemmer hvordan du vil have det og det samme med spise og sengetider og hvis du gerne vil gå tur med barnevognen om aften så er der ikke nogen derkan sætte sig imod det osv. du er meget velkommen til skrive til mig hvis du får lyst. stort herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.