Har brug for en solskinshistorie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. september 2011

hekran

Andre studerende med børn: Har I kunnet skrive og aflevere et speciale, mens I har været på barsel?
Jeg mangler kun mit speciale og så kan jeg endelig kalde mig kandidat. Min lille pige er snart 4 måneder gammel og ikke en super sover om dagen. Hun starter i dagpleje d. 1 marts.
Jeg skal aflevere mit 80 siders speciale d. 31 maj og er allerede ved at få ondt i maven ved tanken.

Vi har tre små børn på 4 mnd, 2 og 4 år, hvor jeg afleverer og henter børnene. Jeg har ikke bilen om dagen, så det tager mig ca. 50 min hver gang. Jeg har svært ved at tage mig sammen om specialet når jeg hele tiden kan se noget andet der trænger til at blive ordnet.

Er der nogen derude der kan fortælle mig, hvordan I fik skrevet speciale på barsel??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Lullaby

Jeg har ikke skrevet speciale men har skrevet bachelor og det eneste råd jeg kan give er, at du siger imellem 8-11 skriver jeg. 11-12 må jeg være praktisk. 12-? skal jeg skrive..

Anmeld

27. september 2011

eElak

Jeg har ikke selv skrevet speciale på barsel... 

Men jeg har en veninde, som har skrevet speciale på barsel - hendes børn var ½ år og 2 år (som i øvrigt er hjemme størstedelen af tiden). Hun klarede det til et 10tal, og det var småting som skilte hende fra et 12tal.

Det var i øvrigt Jura, så ret tungt stof.

Hun skal forsvare det her i løbet af efteråret hvis jeg husker ret :-)

SÅ det kan lade sig gøre 

Anmeld

28. september 2011

hekran

KaLee skriver:

Jeg har ikke selv skrevet speciale på barsel... 

Men jeg har en veninde, som har skrevet speciale på barsel - hendes børn var ½ år og 2 år (som i øvrigt er hjemme størstedelen af tiden). Hun klarede det til et 10tal, og det var småting som skilte hende fra et 12tal.

Det var i øvrigt Jura, så ret tungt stof.

Hun skal forsvare det her i løbet af efteråret hvis jeg husker ret :-)

SÅ det kan lade sig gøre 

Hurra for hende! Hun er da sej! Men så er det vel bevist! Det KAN lade sig gøre

Anmeld

28. september 2011

hekran

Lullaby skriver:

Jeg har ikke skrevet speciale men har skrevet bachelor og det eneste råd jeg kan give er, at du siger imellem 8-11 skriver jeg. 11-12 må jeg være praktisk. 12-? skal jeg skrive..

Jeg skrev nemlig også bachelor på barsel, men det var nemmere, fordi mine forældre var lige i nærheden og var rigtig gode til at hjælpe til. 

Nu er det straks værre, fordi den skøre lille tøs sover ikke særlig meget i løbet af dagen og fordi jeg selv har svært ved at give den gas, når jeg alligevel regner med, at hun straks vågner. 

Men det er rigtig som du siger, at man kan dele sin tid op, sådan at man ikke bare sidder foran fjernsynet og venter på, at hun vågner, men i stedet får læst lidt eller taget nogle noter

Anmeld

28. september 2011

kirsti

jeg skrev ikke på barsel men havde som dig rigtig svært ved at tage mig sammen, i forløbet tabte hende jeg skrev sammen med sin baby i 20.uge så jeg var klar over den måske ville hænge meget på mig.

Det jeg synes der var bedst var at sætte deadlines. d. x/x skal jeg have skrevet denne overskrift færdig eller x antal sidder. På den måde kommer man ikke håbløst bagud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.